به گزارش خبرنگارربیع، سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی گفت: شخصیت این شهید والا مقام چند بعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می‌شود.

سردار اسدی افزود: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی میتوان ظرفیت‌های انسانی و جهادی زنده باشد.

مسئول بازرسی قرارگاه ‌مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام همان مسیرمکتب سیدالشهدا علیه السلام در کربلا را طی می‌کنند و همواره به دنبال زنده نگاه داشتن اسلام هستند.

در این مراسم از تصویر گرافیکی دو یار شهید با حضور فرزند شهید کاظمی و سردار محمد جعفر اسدی هم رزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام اصفهان رونمایی شد.

این اثر گرافیکی به سفارش سایت شهید کاظمی و با ایده پردازی و به روزرسانی یکی از تصاویر دفاع مقدس شهیدان سلیمانی و کاظمی صورت گرفت که با تکنیک نقاشی دیجیتال تولید شده است.

زهرا نصیری