استانها » البرز
کد خبر : 711654
دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 20:30

شایعه استعفای خود را تکذیب می کنم

شهردار فردیس با بیان اینکه شایعه استعفای خود را تکذیب می کنم گفت: استاندار البرز دستور پیگیری و رفع مشکلات میان شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان را صادر کرده است.

شایعه استعفای خود را تکذیب می کنم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، منوچهر غفاری، شهردار فردیس، ظهر امروز در نشست هم اندیشی با نمایندگان خبرگزاری های استان البرز با بیان اینکه شایعه استعفاء و استیضاح خود تا این لحظه را تکذیب می کنم، گفت: استاندار البرز دستور پیگیری و رفع مشکلات میان شهردار و شورای شهر را صادر کرده و معاون عمرانی استانداری مسؤول رسیدگی به این امر است.

شهردار فردیس با بیان اینکه این اختلافات سایه بر انجام فعالیت های شهرداری انداخته است، بیان کرد: اختلافات موجود موجب شد در حوزه عمرانی آن گونه که باید موفق عمل نکنیم چرا که منابع مالی تأمین نمی شود که در این راستا، سعی بر افزایش درآمد شهرداری ها داریم.

وی مطرح کرد: در مجموعه شهرداری، مدیران مناطق و معاونان سعی بر این داشتند تا در مقابل تخلفات بایستند؛ در مرحله اول مقابله با فسادها باید منشاء تخلفات شناسایی شود.

غفاری عنوان کرد: تخلفات ساختمانی و سازه های غیر مجاز منطقه ۱۰ سابق یکی از مسائل مورد اهمیت بوده است که در این حوزه دستگیری های گسترده ای نیز صورت گرفت.

شهردار فردیس با اشاره به مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در فردیس، اذعان کرد: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز بسیار ساده است؛ در صورتی که سفارش پذیر نباشیم، پروسه سازه های غیرمجاز در شهر ریشه کن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هر جایی که منفعت شخصی وجود دارد نمی توانیم با مفاسد مقابله کنیم و وجود مفاسد در شهرداری ها به دلیل نوع فعالیت این مجموعه است.

غفاری بیان کرد: مشهود بودن فساد در شهرداری ها به دلیل تردد مخاطبین و عامه مردم است که همین امر موجب می شود تمام اتفاقات در سطح شهر فراگیر شوند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۳