سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 491421
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 11:13

شارژر اپل واچ تایپ سی برای فروش اماده شد

ساعت های هوشمند اپل واچ سری ۴، اکنون ابزار جدیدی را همراه خود خواهد دید.

شارژر اپل واچ تایپ سی برای فروش اماده شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تا کنون شارژرهای این ساعت در سه طول مختلف با USB – A فروخته می شده است، اما اکنون این شرکت ورژن جدیدی از USB-C را بدون تغییر قیمت یعنی ۲۹ دلار عرضه کرده است.

البته هنوز کابل های ۱ متری و ۲ متری هنوز در دسترس نیست، اما اپل به زودی آنها را اضافه خواهد کرد. این شرکت همچنین ساعت اپل واچ با پورت USB-A را به فروش می رساند، اما برای استفاده از ویژگی کابل درست، نیاز به یک نوع آداپتور دارید.

شارژرهای تایپ سی اپل واچ در اپ استور

اکنون شارژهای تایپ سی اپل واچ برای خرید به صورت آنلاین در اپل استور موجود شده است. برای خرید آن از خرده فروشی های سطح شهر نیز باید تا آخر هفته صبر کنید. به این معنا که تا چند روز این محصول در فروشگاه ها نیز فروخته خواهد شد.

شارژر اپل واچ تایپ سی برای فروش اماده شد

مک ‌بوک ‌های ۱۲ اینچی و مک ‌بوک ‌های پرو اپل همگی از درگاه  USB-C استفاده می‌ کنند. استفاده از این درگاه، نشانی از برنامه آینده ‌نگرانه اپل داشت. همچنین برخی گزارشات حاکی از این است که آی ‌پد پرو نسل جدید نیز با درگاه USB-C به بازار روانه می‌ شود. اما اپل تصمیم گرفته که اپل واچ ‌هایی جدید را به فروشگاه خود عرضه کند که با USB-C همخوانی دارند. به همین دلیل اقدام به طراحی این پورت ها کرده و به تازگی از ورژن جدیدی تایپ سی خود نیز رونمایی کرده است.

قیمت تغییری نکرده است

همچنین این شرکت برای اینکه مشتریان را به این شارژر جدید و خرید آن تبلیغ کند، قیمت این شارژر را نسبت به شارژهای نوع قبل تغییر نداده است و آن را همان ۲۹ دلار تعیین کرده است. این محصول تا آخر هفته در خرده فروشی ها نیز موجود می شود تا علاقه مندان به خرید فیزیکی را نیز راضی کند.

شارژر اپل واچ تایپ سی برای فروش اماده شد

جالب است بدانید که اپل مدت ‌ها بود که از درگاه لایتنینگ برای محصولات خود استفاده می‌کند. یکی از انتقاداتی که به این شرکت در طول سال‌ ها شده، انحصارطلبی در انتخاب این درگاه است. اما اپل نشان داده که قصد دارد به سمت و سوی تازه‌ای برود. این نشانه‌ها پیش از این در مک ‌بوک مشاهده شد و حالا در شارژر اپل واچ خودنمایی می‌کند. در رویداد ۳۰ اکتبر که آیپدها و احتمالا مک بوک ایر جدید این شرکت رونمایی شد نیز شایعاتی وجود دارد که در این دستگاه ها نیز تایپ سی جایگزین پورت لایتنینگ شده باشد.