استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 486180
شنبه - 28 مهر 1397 - 22:46
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شادی دهه فجر بر کام مردم شیرین شود / لزوم حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حضور آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: باید شادی دهه فجر نیز بر کام ملت شیرین و دشمن‌شکن باشد.

شادی دهه فجر بر کام مردم شیرین شود / لزوم حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در ستاد برگزاری روز مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به موضوع حماسه یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: حساسیت روز ۱۳ آبان بر این است که مردم سیلی محکمی به استکبار زدند و هیمنه آمریکا شکست و در سال جاری نیز اهمیت ویژه‌ای برای آن وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان گفت: مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن نوکر را از کشور بیرون کردند و در ۱۳ آبان ۵۸ ارباب این نوکر را زدند و اکنون استکبار به دنبال این است تا ضربه‌های گذشته خود از ملت ایران را جبران کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اصل نظام را نشانه هدف دشمنان توصیف کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال این است که از مسائل اقتصادی پلی به‌سوی حیات نظام اسلامی بزند و در پی آن مشکلاتی را در ادامه وجود نظام ایجاد کند که مردم با توجه ویژه در این خصوص باید اقدام کنند.

وی چهلمین سالگرد انقلاب را دارای برد زیاد در اقتدار ایران اسلامی دانست و ادامه داد: کارگروه‌ها و کمیته‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پرتحرک‌تر و بانشاط‌تر از گذشته حاضر شوند و با برنامه‌ریزی مناسب جشن چهلمین سالگرد بر کام همه مردم ایران شیرین چشیده شود.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر نمایان بودن نشاط دهه فجر در سطح بازار تصریح کرد: نصب پرچم، تصویر و چراغ در بازار و صنوف مختلف باید نماد و نشانه‌ای از این شادی‌ها باشد تا فضای دلپذیری را برای مردم ایجاد کند و شادی ملت دشمن‌شکن باشد و از این شادی دشمن کور شود.

وی هدف دشمن را گسست نسلی در بین آحاد ملت ایران عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان باید با حضور همه مدیران و مسئولان و مردم گرامی داشته شود و برای جشن ۲۲ بهمن خیز برداشته شود.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی جشن پیروزی انقلاب را همراه با پختگی نظام دانست و گفت: در این جشن‌ها باید مکرهای دشمن نمایان شود و همگان باید شکوه و عظمت غیرت انقلابی مردم را ببینند.

وی در انتها با اشاره به انتشار سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط رهبر انقلاب اظهار کرد: این نشان برنامه داشتن برای ۵۰ سال آینده است و همه باید برای این امیدبخشی اقدام کنند.

انتهای پیام/