تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 323948
چهارشنبه - 23 خرداد 1397 - 18:20

سیری با برنامه ایی ویژه به سراغ جام جهانی روسیه می رود

سیری پشتیبانی از مسابقات جام جهانی را آغاز می کند. اپل امروز این خبر را به صورت رسمی تایید کرد تا یک خبر شگفت انگیز برای علاقه مندان جام جهانی روسیه جذابیت های این روز های سیری را افزایش دهد.

سیری با برنامه ایی ویژه به سراغ جام جهانی روسیه می رود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سیری پشتیبانی از مسابقات جام جهانی را آغاز می کند. اپل امروز این خبر را به صورت رسمی تایید کرد تا یک خبر شگفت انگیز برای علاقه مندان جام جهانی روسیه جذابیت های این روز های سیری را افزایش دهد. البته پشتیبانی از مسابقات جام جهانی روسیه تنها به سیری اختصاص نخواهند داشت و بخش های iBooks و Podcasts نیز برنامه های متعددی را برای این رویداد خواهند داشت.
حال یک سوال پیش خواهد امد که سیری چگونه از مسابقات پشتیبانی خواهد کرد. روش این کار قبلا نیز اتفاق افتاده است و همانگونه که از سیری در مورد بازی Yankees-Red Sox سوال می پرسید می توانید سوالاتی را برای مسابقات از سیری بپرسید که قوانین آن مانند زیر است:

بازی فرانسه در چه زمانی با استرالیا آغاز می شود؟
When does France play Australia

در گروه A چه تیم هایی حضور دارند؟
What teams are in group A

در ترکیب انگلیس چه بازیکنانی هستند؟
Who is on the England squad

بازی آرژانتین ایسلند را چه تیمی برد؟
Who won the Argentina-Iceland match

سیری این قابلیت را در بیشتر کشور های جهان فعال کرده است و به نظر می رسد یکی از پربازدید ترین بخش های ایجاد شده توسط سیستم عامل در روز های جام جهانی باشد البته در این میان همانطور که بیان شد سیری رقبای بسیار دارد به عنوان مثال بخش NEWS نیز تمام رویداد های جام جهانی از جمله نتایج ترکیب تیم ها و حتی بازیکنان کلیدی تیم های ملی حاضر در جام جهانی را معرفی می کنند در بخش اپل موزیک نیز ۳۲ پلی لیست وجود دارد که مشخصات تیم های حاضر در جام جهانی را برای کاربران معرفی می کند.

با توجه به شرایط موجود پیشبینی می شود بسیاری از کاربران اپل با وجود اینکه شاید روش های کوتاه تری برای دسترسی به برخی اطلاعات بازی ها داشته باشند اما از این ابتکار اپل استقبال کرده و از این قابلیت ها حمایت کنند.