اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » نمایشگاه
کد خبر : 761768
یکشنبه - 2 تیر 1398 - 12:52

سومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در اصفهان برپا می‌شود

محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پل شهرستان طی روزهای چهارم تا هفتم تیرماه میزبان سومین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات می‌شود.

سومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که طی چهار روز برگزار می‌شود، میزبان ۱۳ شرکت معتبر و بزرگ خواهد بود که در حوزه‌ انبوه‌سازی مسکن فعالیت می‌کنند. همچنین اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی مسکن، مشاوران مسکن و املاک و مستغلات، شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری و شرکت‌های طراحی مهندسی و اجرای پروژه‌های ساختمانی از جمله مشارکت‌کنندگان دیگر این نمایشگاه هستند.

شرکت عقیق نقش‌جهان، شرکت طرح نو، مجتمع بتن همدانیان و شرکت پرشیا فلز از جمله معتبرترین شرکت‌هایی به شمار می‌روند که توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود را در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع فضای کل از سومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات به نمایش خواهند گذاشت.

تفاوت ویژه این دوره با دوره گذشته، حضور و مشارکت بیشتر شرکت‌های انبوه‌سازی و تعاونی مسکن است که به تخصصی شدن بیشتر نمایشگاه می‌انجامد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم تیرماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.