استانها » البرز
کد خبر : 451279
جمعه - 6 مهر 1397 - 12:19
سخنگو شورا شهر کرج مطرح کرد

سهم‌خواهی مسئولین دلیل تأیید نشدن شهردار منتخب

سخنگو شورا شهر کرج گفت: انتخاب شهردار کرج توسط دستان آشکار و پنهانی صورت می‌گیرد که عدم تأیید گزینه منتخب سهم‌خوانی برخی از مسئولین است.

سهم‌خواهی مسئولین دلیل تأیید نشدن شهردار منتخب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، رحیم خستو امروز  گفت: شورای شهر انتخاب شهردار را با توجه به مطالعه قوانین انجام داده است و در جلسه شورای شهر گذشته مقرر شد مذاکرده با وزارت کشور از نو گرفته شود.
وی افزود: متاسفانه در مجموعه شورای شهر به دلیل برخی روابط و مناسبات منافع افراد خاصی ملاک قرار می‌گیرد و سیستم را دچار مشکل کرده و شهر کرج با پیچیدگی مواجه شده است.
سخنگو شورا شهر کرج با اشاره به توانایی و عدم تایید گزینه پیشنهادی شورای شهر، خاطر نشان کرد: شهردار سابق کرج، طی یک سال اخیر یکی از بی‌حاشیه‌ترین مدیرهای شهری بود، اما با تمام تجربه خود این مسئول نتوانست تعامل مناسب را با شورا برقرار کند و باعث استعفا شخص شد.
خستو با بیان اینکه شورا تمام تلاشش رسیدگی به مشکلات مردم است، تصریح کرد: امیدواریم تمام اعضا شورا منافع شهروندان خود را در نظر بگیرند زیرا تلاش این سیستم در جهت رسیدگی و رفع مشکلات مردم است.
وی از وجود دست های آشکار و پنهان در انتخاب شهردار کرج خبر داد و یادآور شد: وجود دست‌های آشکار و پنهان نشان دهنده این است که مسئولین به دنبال گزینه مورد نظر خود هستند و عدم تایید شهردار تا حدودی به سهم‌خواهی مسئولین مرتبط است.
سخنگو شورا شهر کرج بیان کرد: طبق اعلام وزارت کشور و عدم تأیید دو گزینه‌های پیشنهادی، ما خود را موظف به ادای احترام دانستیم اما با عدم تایید نفر سوم، مجبور به جهت‌گیری قانونی و انخاب مسیر درست هستی؛ آیا ما باید وارد چالش‌های جدی‌تری شویم؟
خستو در پایان با اشاره به اینکه اجازه بدهند اعضای شورا خود تصمیم بگیرند، بیان کرد: نمایندگان دموکراسی، امر مقدس و بدون اشتباهی نیستند اما لطفا بگذارید اشتباه کنند، تجربه کسب کنند و خودشان پاسخگو باشند.
انتهای پیام/