جام جهانی 2018 روسیه » ورزشی
کد خبر : 344712
شنبه - 16 تیر 1397 - 09:15
سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک بامداد شنبه پس از برد دو بر یک تیمش برابر برزیل گفت:

سرمربی بلژیک: از بچگی دوست داشتم مقابل برزیل به میدان بروم

وقتی بچه بودم آرزوی داشتم در مسابقات جام جهانی شرکت کنم و در برابر برزیل به میدان بروم.

سرمربی بلژیک: از بچگی دوست داشتم مقابل برزیل به میدان بروم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایرنا، مارتینز پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما به لحاظ فنی بسیار عالی بودیم، می خواهم بگویم که نسل کنونی فوتبال بلژیک نه تنها یک نسل طلایی این کشور، بلکه نسلی شجاع است که توجه ویژه ای به کشور، فوتبال بلژیک و توسعه این رشته ورزشی دارد.
سرمربی بلژیک افزود: آنچه نسل کنونی را از دیگر نسل ها متمایز می کند، ذهنیت پیروزمندانه آنان است، شاگردانم به خاطر یکدیگر بازی می کنند و جانفشانی دارند و از خود گذشته هستند و طبیعتا تیم هایی در جام جهانی موفق می شوند که چنین ذهنیتی داشته باشند.
وی درپاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر چگونگی آمادگی تیم بلژیک در برابر تیم قدرتمند و پرافتخار برزیل هم گفت: وقتی برابر تیمی همچون برزیل که دارنده پنج عنوان قهرمانی است، بازی می کنید، باید تیم از لحاظ ذهنی، آمادگی کامل را داشته باشد.
مارتینز در پایان گفت: بازیکنان برای بازی با چنین تیم هایی، باید اطمینان وایمان کامل به خود را داشته باشند، و این موضوع را دیروز در جلسه ای که با تیم داشتم، کاملا در چشم های شاگردانم دیدم که آنان به خود ایمان و باور دارند.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جمعه شب به مصاف برزیل رفت و در نهایت توانست با کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل این تیم پس از ۳۲ سال به نیمه نهایی صعود کند و حریف تیم فرانسه در این مرحله شود.