تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 548160
پنجشنبه - 8 آذر 1397 - 15:13

سرمایه گذاری سامسونگ برای تولید بازی های اختصاص خبرساز شد!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد سرمایه گذاری سامسونگ روی تولید بازی های اختصاصی خبرساز شده است.

سرمایه گذاری سامسونگ برای تولید بازی های اختصاص خبرساز شد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد سرمایه گذاری سامسونگ روی تولید بازی های اختصاصی خبرساز شده است.

همکاری شرکت سامسونگ و NIANTIC

گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سامسونگ قصد دارد تا هزینه ای ۴۰ میلیون دلاری برای تولید بازی های اختصاصی داشته باشد. همکاری جدید ما بین شرکت سامسونگ و تولید کننده بازی پوکمون گو یعنی شرکت Niantic و توسعه دهنده های آن خواهد بود. البته به نظر می رسد که شرکت Niantic هم تمایل دارد تا بازی های اختصاصی و جذاب برای گوشی گلکسی سامسونگ تولید کند. این همکاری احتمالا منجر به تولید یک بازی اختصاصی به زودی برای گوشی های گلکسی سامسونگ شود.

اسپانسر جدید شرکت NIANTIC

هنوز هیچ کسی از جزئیات این قرارداد اطلاعی ندارد و چیزی مشخص نیست ولی به نظر می رسد که شرکت Niantic از حالا به دنبال اسپانسر برای نمایشگاه IPO در سال ۲۰۱۹ است و شکی نیست که سامسونگ می تواند اسپانسر خوبی در این زمینه باشد.

سرمایه گذاری سامسونگ روی نسخه جدید بازی HARRY POTTER

شرکت Niantic به واسطه بازی واقعیت افزوده به نام Ingress توانسته نامی برای خود در صنعت بازی ها دست و پا کند ولی بزرگترین حرکت شرکت Niantic تولید بازی جذاب پوکمون گو در سال ۲۰۱۶ بود. خیلی از افراد گمانه زنی های بسیاری در مورد همکاری Niantic و سامسونگ داشته اند و حدس ها از این قرار است که شرکت سامسونگ به دنبال تولید سری بازی های Harry Potter است که در صورت انتشار به صورت واقعیت افزوده می تواند سر و صدای بسیاری به پا کند.سرمایه گذاری سامسونگ روی نسخه جدید بازی Harry Potter

قرارداد همکاری سامسونگ و NIANTIC

هنوز مشخص نیست که این نسخه از ارتباطی به محصول تولیدی شرکت Niantic یعنی نسخه Harry Potter:Wizards Unite دارد یا کلا بازی متفاوتی است اما به نظر می رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا به صورت اختصاصی این بازی را برای در گوشی Galaxy note آماده می کند و احتمالا قلم این گوشی نقش اصلی این بازی خواهد بود.

صحبت های منابع ناشناس در مورد سرمایه گذاری سامسونگ

یک منبع خبری ناشناس اظهار داشت:« رایزنی های بسیاری با شرکت سامسونگ در زمینه تولید محصولات انحصاری وجود داشت ولی شرکت Niantic عدد بهتری را برای تولید یک بازی یا کیفیت در ذهن داشت و در نهایت روی عدد ۴۰ میلیون دلار با یکدیگر به توافق رسیدند.

سابقه همکاری سامسونگ و بازی های مختلف

قطعا همکاری Niantic و سامسونگ می تواند نقطه عطفی در همکاری های مشترک در زمینه دنیای بازی باشد. چندین ماه پیش هم شرکت سامسونگ همکاری با بازی Fortnite داشت و اولین بار بازی Fortnite به صورت اختصاصی برای گوشی جدید این شرکت عرضه شد. تا چندین ماه پس از این اتفاق تمام کاربران به دنبال این بودند که بتوانند از این بازی استفاده کنند ولی به دلیل انحصاری بودن این بازی چنین امکانی برای آنها تا چندین ماه وجود نداشت.

احتمالا قرارداد همکاری بین این دو شرکت تا آخر امسال رسمی شود و در ماه فوریه سال جدید شاهد بازی های اختصاصی برای گوشی های سامسونگ باشیم.