استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 564919
دوشنبه - 19 آذر 1397 - 23:01
سرپرست استانداري قم:

سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد

سرپرست استانداری قم با تأکید بر لزوم تلاش در جهت فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در قم گفت: سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرارگیرد و این وظیفه مهم دستگاه های استان است.

سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و در جمع مدیران وکارکنان این سازمان طی سخنانی با اشاره به شرایط مهم اقتصادی کشور اظهارکرد:امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی وظیفه دستگاه های اقتصادی در مقطع فعلی را مهم و خطیر توصیف و تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه هایی است که از جامعه هدف گستردهای برخودار می باشد.

هاشمی نظارت و کنترل جدی بر بازار عرضه و مصرف کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را ضروری خواند و با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته درزمینه مبارزه با گرانفروشی و احتکار خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت ها واقدامات باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند ادامه داد:مجوزهای صادره در حوزه های تجاری و بازرگانی باید با رعایت قانون و توجیه اقتصادی صورت بگیرد تا مشکلات بعدی به همراه نداشته باشد.

سرپرست استانداری قم همچنین تثبیت اشتغال را رویکرد اصلی دولت عنوان وخاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشورواستان قم، موجب تثبیت اشتغال شده است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری در استان گفت:سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد و این وظیفه مهم دستگاه های استان است.

هاشمی از سامانه نظارتی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت،معدن و تجارت یاد کرد و افزود: گزارشات مردمی اعلامی به این سامانه بایدبه دقت بررسی و پیگیری شوند.

سرپرست استانداری قم در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مدیران صنعت،معدن و تجارت، خدمت به مردم و گره گشایی ازمشکلات آنان را توفیق بزرگالهی دانست و افزود: مردم داری باید در اولویت همه دستگاه ها باشد.