استانها » البرز
کد خبر : 869516
پنجشنبه - 9 آبان 1398 - 19:34

سردار سلامی: کاری می‌کنیم دشمنان در مقابل ملت ایران زانو بزنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کاری می کنیم که دشمنان در مقابل ملت ایران زانو بزنند، گفت: ملت ایران از هیچ چیز نمی ترسند.

سردار سلامی: کاری می‌کنیم دشمنان در مقابل ملت ایران زانو بزنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین بهره برداری از ۱۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در البرز که در روستای جارو واقع در اشتهارد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ما ربیع الاول گفت: صداقت، صفا، صمیمیت، مهربانی، زحمت کشی، کسب روزی حلال و دست ها، چشم‌های پاک خصوصیات روستائیان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور ایران سختی های بسیاری را با جهاد پشت سر گذاشت، تصریح کرد: ما بر دشمنان غلبه و آن ها را تا قبرستان آرزوهای شکست خورده‌شان بدرقه کردیم و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند، ما از فراز اراده و خواست و رؤیاهای باطل آنها عبور کردیم و کشور را از شر دشمن نجات دادیم.

وی بیان کرد: تنها آمریکا، اسرائیل، انگلیس، سعودی ها، منافقین و تکفیری ها دشمنان ما نیستند بلکه فقر و محرومیت هم به نوعی دشمن ما محسوب می شوند و ما با هر دشمنی می جنگیم. انسان های مؤمن بسیاری وجود دارند که شیفته قرآن کریم و تعلیمات اهل بیت (ع) هستند و هرسال حماسه باشکوه جهانی اربعین را تکرار می کنند و خداوند به چنین خلقت هایی افتخار می کند.

سردار سلامی اذعان کرد: کشور با وجود انسان های صاحب دل، جوانمرد، بامرام و بامعرفت نباید با فقر، بیکاری و محرومیت درگیر باشد. شأن کشور ایران آبادانی و پیشرفت و در اوج ایستادن است نه در ردیف متوسط جهانی. ایران ثروت های بسیاری از نظر اعتقادی، ایمانی و باوری و انسان های هوشمند و صاحب عاطفه و منابع غنی و سرشاری دارد که می تواند تمام جهان را سیراب کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تجمع تمام نعمت های الهی از جمله دریا، آب، معادن، نفت، کشاورزی، هوش بالا، قرآن، یکدلی، وحدت، رهبری و ولایت در ایران است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب یک موهبت استثنایی است که خداوند در این دوره به ملت ایران عطا کرده است. ایشان به ما فرمان داده اند که به دردهای مردم محروم و کم برخوردار رسیدگی کنیم و با فقر بجنگیم.

وی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری، آرامش، عزت، شرف، آبرو، کرامت، رفاه، امنیت و پیشرفت مردم است، افزود: امروز کشور ما با وجود تمام تحریم ها و فشارهای جهانی ممتاز، در امنیت بی نظیر و در پیشرفت کم نظیر بوده و همچنان در حال ساخته شدن است در حالیکه برخی کشورهای دیگر از ثروت فوق العاده ای برخوردار هستند اما متوقف شده اند.

سردار سلامی اظهار کرد: تمام جهان هم ایران را تحریم کند باز هم این کشور زنده است زیرا ریشه های پیشرفت، اقتصاد و ثروت در درون خودش است و تنها کافی است ما حرکت کنیم و برای این حرکت به یک نهضت قوی نیاز داریم تا بتوانیم شهرها و روستاهای ایران را بسازیم و چشم دشمنان ایران را خیره و شگفتی در عالم ایجاد کنیم؛ ما می توانیم و این کار را نیز خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امید در دل مردم زنده شده بنابراین کشور به پیشرفت می رسد و آبادانی زنده می ماند، ما هرگز متوقف نمی شویم و کوتاه نمی آییم، پیش می رویم و از یکدیگر در خیرات و از دشمن در آرزوهایش سبقت می گیریم؛ به اذن خدا کاری می کنیم که دشمنان در مقابل ملت ایران زانند بزنند. ما از هیچ چیز نگران نیستیم.

وی تصریح کرد: هرچه بیشتر به ما فشار وارد شود ما قوی تر می شویم. ملت ایران آزمایش شده اند و هر دشمنی را می شکنند؛ ما خادم شما و در کنارتان هستیم. جسم ما هیچ ارزشی ندارد جز اینکه در راه تحقق آرزوهای ملت ایران فدا، تکه تکه و قطعه قطعه شود و آن زمان است که از خود راضی هستیم زیرا خدا هم از ما راضی می شود.

انتهای پیام/پ