دوربین » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 181385
شنبه - 25 آذر 1396 - 17:21

سامسونگ و ال جی در ۲۰۱۸ CES از موبایل های میان رده خود رونمایی خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بر اساس گزارش ها قرار است سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ تلفن های هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کنند. انتظار می رود سامسونگ از موبایل های گلکسی A8 و نیز A8 پلاس رونمایی کند. ال جی نیز از نسخه ۲۰۱۸ موبایل K10 رونمایی خواهد کرد. […]

سامسونگ و ال جی در ۲۰۱۸ CES از موبایل های میان رده خود رونمایی خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بر اساس گزارش ها قرار است سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ تلفن های هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کنند.

انتظار می رود سامسونگ از موبایل های گلکسی A8 و نیز A8 پلاس رونمایی کند. ال جی نیز از نسخه ۲۰۱۸ موبایل K10 رونمایی خواهد کرد. البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات از سوی دو کمپانی یاد شده تأیید نشده اند، ولی احتمال معرفی آنها در این نمایشگاه بسیار بالاست.

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده، نسخه های سال ۲۰۱۸ موبایل های گلکسی A8 و A8 پلاس احتمالاً از برخی از قابلیت های پرچمداران سری گلکسی اس بهره خواهد برد. از جمله این مشخصات می توان به نمایشگر تمام صفحه AMOLED با نسبت نمایشگر ۱۸ به ۹ و پشتیبانی از بیکسبی اشاره کرد. البته این دو میان رده احتمالاً فاقد کلید فیزیکی برای فعال سازی دستیار هوشمند بیکسبی خواهند بود.

از سوی دیگر ال جی K10، از طراحی ساده تری بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند احتمالاً با نمایشگر ۵.۳ اینچی با نسبت نمایشگر ۱۶ به ۹ و با رزولوشن FHD معرفی خواهد شد. همچنین ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. احتمالاً K10 از سیستم پرداخت موبایلی ال جی پِی و نیز رادیوی FM پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

 

دیجیاتو

۲۲۵