استانها » البرز
کد خبر : 659625
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 20:15
امام جمعه فردیس مطرح کرد

سامانه ۱۳۷ گامی برای ارتباط مستقیم مردم و مدیریت شهری

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: راه اندازی اتوماسیون ۱۳۷ گامی در راستای ارتباط مستقیم مردم با مدیریت شهری است.

سامانه ۱۳۷ گامی برای ارتباط مستقیم مردم و مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس عصر امروز در آیین افتتاح مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس که در ستاد مرکز شهرداری فردیس برگزار شد، گفت: برای بهبود روند برنامه‌های شهرداری می‌توانیم از سامانه ۱۳۷  استفاده کنیم چرا که به این نحو از نظرات مردم بهره‌مند می شویم.

امام جمعه فردیس با تاکید بر اهمیت وجود همدلی و همکاری برای انجام امور شهرداری بیان کرد: اصل مشورت، همکاری و هم افزایی همه جانبه زمینه تقویت برنامه ها و رسیدن به اهداف فرهنگی است.

وی در ادامه با اعلام اینکه هرکجا که مردم وارد صحنه شوند کار‌ها به خوبی انجام می شود، تاکید کرد: اطمینان داریم که دخالت مردم در امور، موجب بهبود خدمات رسانی مدیریت شهری می‌شود.

امام جمعه فردیس یکی از مهمترین مشکلات این شهر را ساخت و سازهای غیر مجاز در تعطیلات نوروزی دانست و افزود: امید داریم با افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری فردیس شاهد جلوگیری از این اقدام باشیم.

وی شفاف سازی امور توسط مسئولان را مهم دانست و گفت: باید مردم را محرم بدانیم و همه مسائل را برایشان آشکار کنیم زیرا این اقدام موجب افزایش اعتماد مردم به مسؤولان می شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/ب/۲