در بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استان آذربایجان شرقی:

سالانه یازده میلیون مسافر از دو پایانه مرزی جلفا و نوردوز تردد می کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی به اتفاق نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی از تعدادی از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان بازدید کرد .

سالانه یازده میلیون مسافر از دو پایانه مرزی جلفا و نوردوز تردد می کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در جریان این سفر و بازدیدها به اهمیت تکمیل پروژه های عمرانی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وجود منطقه آزاد ارس و دو پایانه مهم مرزی جلفا و نوردوز، حجم عبور کالاهای وارداتی و صادراتی همچنین تردد قابل توجه کالاهای ترانزیتی، در این دو پایانه مرزی سالانه بیش از ١١ میلیون مسافر تردد می کنند.

 وی پتانسیل و ظرفیت های استان آذربایجانشرقی را در حوزه حمل و نقل جاده ای مهم برشمرد و تصریح کرد :سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می کوشد تا به تعهداتی که در سال قبل و سال جاری در بخش داده شده است را سرعت بخشیده ضمن آنکه با همکاری منطقه آزاد ارس و مسئولین استانی آمادگی لازم را برای عملیاتی نمودن طرح های اولویت دار دارد .

حسن نیابر مشارکت و همراهی مسئو لان استانی و منطقه آراد ارس بر اتمام و تکمیل طرح های در دست اجرا تاکید کرد.

بر اساس این گزارش ،در بازدید از منطقه در شهرستان های مرند و جلفا دکتر حسن نژاد نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی درخواست هایی در حوزه راهسازی و راهداری که اولویت دارد را ارائه و مساعدت و اقدام جدی در تکمیل پروژه ها را خواستار شد .

 همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و راه و شهرسازی استان معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر و بازدید همراهی کردند.