استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 602147
یکشنبه - 16 دی 1397 - 20:31
فرمانده انتظامی بجنورد:

سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد خبر داد.

سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی پاکدل اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد محل‌های تردد فرد موردنظر موفق به شناسایی محل اختفای این فرد شدند، افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای وی اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه این سارق حرفه‌ای را دستگیر به مقر انتظامی انتقال کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اعلام این‌که این فرد در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و همچنین ۷ فقره سرقت از داخل خودرو در سطح این شهرستان اعتراف کرد، یادآور شد: متهم با دستور مقام قضائی برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان گردید.

پاکدل در پایان با اشاره به اینکه پلیس به‌هیچ‌عنوان با افرادی که بخواهند به هر دلیلی برای افراد جامعه سلب آسایش نمایند باقدرت برخورد می‌کند از شهروندان خواست تا برای ارتقاء امنیت و آرامش در سطح جامعه همواره با پلیس همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/