اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 655858
چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 13:33
مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

زندگی حضرت زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان است

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: زندگی حضرت زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان است و تشکیل خانواده با زن با ایمان درهدایت جامعه‌ و تربیت نسل مومن تاثیر بسزایی دارد.

زندگی حضرت زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی پیش از ظهر سه شنبه در سومین همایش ادبی استانی کوثر ولایت در اردستان اظهار داشت: تقارن روز مبارک زن و مادر با ولادت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم و به خود می بالیم که زنان جامعه اسلامی ما الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار داده اند.

وی افزود: اینکه انسان قلم بدست بگیرد و در وصف دختر پیغمبر شعر و غزل بسراید بسیار خوب است و موحب پیشرفت خود فرد و جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام معتمدی ابراز داشت: مادر کسی است که در دامن او انسانهایی رشد پیدا می کنند که بعدها در جامعه نقش آفرینی خواهند کرد، نام مادر مقدس است واگر فرزند فرمانبردار مادر شد خداوند نیز دعایش را اجابت خواهد کرد.

وی افزود: یکی از القاب حضرت زهرا (س) ام ابیهاست که همه از حلم، بردباری و عشقی است که حضرت زهرا(س) ار کودکی نسبت به پدر خود داشته است.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه تشکیل خانواده با زن با ایمان جامعه ای را هدایت می‌کند و راه سعادت دنیا و آخرت را شکل می دهد، تصریح داشت: باید از ظرفیتهای نابی که خداوند در وجود بانوان به ودیعه گذاشته است برای تربیت فرزندان صالح استفاده کنیم و تنها در این صورت است که جامعه از آسیبهای اجتماعی نیز در امان خواهد بود.

حجت الاسلام معتمدی همچنین افزود: همه ما وظیفه داریم برای حفظ و تثبیت خانواده دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا جامعه ای علوی داشته باشیم.