مردم دنیا، علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

(زمینه نابودی رژیم جعلی)

غزه همچنان زیر بمباران هوایی و حملات زمینی دشمن صهیونیستی قرار دارد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدا به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است و نزدیک به دو میلیون نفر آوراه شده‌اند؟ دنیا اکنون شاهد شهادت غمبار بیش از ۴ هزار کودک بی گناه است که با هیچ منطقی سازگار نیست و دل انسانها را خون کرده است هر چند دولتها بی تفاوتند و همراهان رژیم صهیونیستی این کشتار را ناگزیر می دانند در حالیکه دیروز در جایی مثل اوکراین مشابه این را جنایت جنگی و فاجعه انسانی می دانستند و حتی امروز اگر یک کودک اسرائیلی کشته شود فاجعه می خواند!

(زمینه نابودی رژیم جعلی)

مظفر حاجیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، غزه همچنان زیر بمباران هوایی و حملات زمینی دشمن صهیونیستی قرار دارد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدا به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است و نزدیک به دو میلیون نفر آوراه شده‌اند؟ دنیا اکنون شاهد شهادت غمبار بیش از ۴ هزار کودک بی گناه است که با هیچ منطقی سازگار نیست و دل انسانها را خون کرده است هر چند دولتها بی تفاوتند و همراهان رژیم صهیونیستی این کشتار را ناگزیر می دانند در حالیکه دیروز در جایی مثل اوکراین مشابه این را جنایت جنگی و فاجعه انسانی می دانستند و حتی امروز اگر یک کودک اسرائیلی کشته شود فاجعه می خواند! مثل اینکه در بین حاکمان دنیا انسانیت بکلی مرده است؟ کسی صدای ناله مادران کودک از دست داده را نمی شنود؟ دنیا جای حق و باطل را عوض کرده اند و بناحق از جبهه باطل دروغگو حمایت می کند؟ زنهای کشته شده و مردم عادی که هیچگونه سلاحی ندارند حتی بیمارانی که روی تخت های بیمارستان در حال وادوا هستند به چه گناهی بمباران و کشته می شوند؟ چرا دولتها نظاره گرند و صدا نمی کنند؟ از مجامع بین المللی توقعی نیست زیرا آنها از کیسه ملتها می خورند و از پشت به ملتها خنجر می زنند؟ راستی آیا وقت آن نریدهخ است که کشورهای آزاد و مستقل همگام و همصدا شوند و از مجامع بی خاصیت بین المللی خارج شوند و پول ملتهایشان را به حلقوم یاری کنندگان باطل نریزند؟ همه دنیا می دانند رژیم اشغالگر قدس ۷۵ سال قبل به زور وارد فلسطین شد و نه تن‌ها این سرزمین را غصب کرد، بلکه برای رسیدن به شرایط مطلوب و نبود معترض خون و آتش به راه انداخت، همه را از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوزاد به گلوله بست و نسل کشی تمام عیار به راه انداخت. همچنان بعد از ۷۵ سال با وجود مقاومت ملت مظلوم فلسطین از انتفاضه گرفته تا عملیات «طوفان الاقصی» کشتار بی رحمانه زیر پرچم دروغین حقوق بشرو یاری آمریکا مستکبر ادامه دارد. اما خوشبختانه امروز با ۷۵ سال قبل و نسل کشی‌ای که احدی از آن آگاه نشد، تفاوت بزرگی دارد؛ در عصر ارتباطات و فضای مجازی هستیم و اینترنت فاصله‌ها را شکسته است و ملتها بخوبی صدای مظلومیت فلسطین را می شنوند و علی رغم مخالفت حکومتها در حمایت از ملت فلسطین به خیابانها می آیند و کشتار صهیونیستها را محکوم می کنند در حالیکه کشتار صهیونی است ها از سوی غرب نه تن‌ها محکوم نمی شود، بلکه دست دوستی دراز می کنند، حمایت دارند و می خواهند یگانه متحد خود در غرب آسیا را تن‌ها نگذارند. تعجب برانگیز است جای ظالم و مظلوم و غاصب و غصب شده را وارونه جلوه می دهند که البته کار همیشگی آنهاست! آنها حتی با تهدید خبرنگاران و کشتن تعداد زیادی از آنها به دنبال سرپوش گذاشتن بر حقیقت هستند. اما گر چه رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را از آب، برق، غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی محروم کرده است، اما جهانیان از جنایت های رژیم صهیونیستی با هم دستی مقام ها و مسئولان غربی آگاهند و تظاهرات و اعتراضات گسترده ای در دنیا علیه جنایت های صهیونی است ها به راه انداخته اند.

دنیا می داند رژیم صهیونیستی در آخرین اقدام خود پیش از حمله وحشیانه شبانه به غزه اینترنت این منطقه را قطع کرد، اما این اقدام مانع نشد جنایت های آشکار و دست جانیان و قاتلان کودکان بی گناه رو نشود. امروز اجماع جهانی خیره کننده ای علیه رژیم اشغالگر قدس به راه افتاده است و از مردم کشورهای عرب منطقه گرفته تا مسلمانان و غیر مسلمانان کشورهای غربی، اروپایی و شرقی نسبت به کشتار و نسل کشی مدعیان حقوق بشر خشمگین هستند.

تظاهرات گسترده ای علیه رژیم صهیونیستی در دنیا به پا شده است؛اعتراضاتی که این بار پای سلبریتی های بلاگر و بازیگران مشهور هالیوودی را به میان می آورد. نمایندگان مجالس دنیا لب به اعتراض می گشایند و مظلومیت فلسطین در مجامع جهانی فریاد می شود اما قلران صاحب وتو اجازه نمیدهند تصمیم درست به نتیجه برسد؟

این روزها با وجود تلاش غرب برای مسکوت ماندن نسل کشی، شاهد تظاهرات گسترده ای در جهان و وحشت رژیم صهیونیستی از اجماع جهانی هستیم‌. در خبرها آمده است، هم‌زمان با حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت نسل‌کشی مردم غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا، امان، تونس، استانبول، سوئد، عراق و بسیاری از کشورهای غربی و مرکز آمریکا و انگلیس و فرانسه و… با تجمع در خیابان‌ها جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کرده اند. حتی یهودیان مخالف حملات رژیم صهیونیستی در غزه مقابل کنگره آمریکا تجمع کردند و هم صدا گفتند «به نام ما جنگ نکنید».

معترضان به جنایت های صهیونیست‌ها پارچه نوشته‌هایی با مضمون «غزه، قتل‌عام را متوقف کنید» و «فلسطین را آزاد کنید، به اشغالگری پایان دهید» با خود حمل می‌کردند و شعار می‌دادند «تسلیح رژیم صهیونیستی و بمباران غزه را متوقف کنید»، «همه ما فلسطینی هستیم» و «از بحر تا نهر، فلسطین آزاد خواهد شد».

دانشجویان بسیاری نیز از دانشگاه های کشورهای اسلامی تا دانشگاه هاروارد علیه رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی به راه انداخته و جنایت ها را محکوم کردند و دانشگاه الازهر نیز بی سابقه ترین بیانیه را در اعتراض و محکومیت نسل کشی در غزه را صادر کررده است. این همه در حالی است که مقام های غربی حامی اصلی رژیم صهیونیستی هستند. چنانچه بسیاری از سران غربی ازجمله جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس دست دوستی به سمت رژیم صهیونیستی دراز می کنند و اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا مدعی می شود، رژیم صهیونیستی حق دارد از خود دفاع کند.

به باور بسیاری تحلیلگران و کارشناسان، اجماع جهانی گسترده علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی می تواند در کنار مقاومت به نابودی جهانی رژیم غاصب ختم شود. همچنانی که ورود هماهنگ گروههای مقاومتی که در کشورهای مختلف آماده هستند و بعضا وارد عمل شده‌اند کارساز خواهد بود و البته باید به ملت و دولت و مجلس الجزایر دست مریزاد و تبریک جانانه گفت که به عنوان اولین دولت و ملت آمادگی مقابله با اسرائیل را رسما اعلام کردند و اگر این راه ادامه پیدا کند نه صهیونیستها که پوزه آمریکا در منطقه و جهان به خاک مالیده خواهد شد حمایتش از صهیونیستها پشیمانی ابدی به دنبال خواهد داشت؟ انشاالله

مظفر حاجیان