تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 555652
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 13:59

زمان پایان سرویس دهی برنامه Hangouts مشخص شد!

به تازگی خبری عجیب از سوی شرکت گوگل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت سرویس دهی برنامه Hangouts را تا سال ۲۰۲۰.به طور کامل حذف کند.

زمان پایان سرویس دهی برنامه Hangouts مشخص شد!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری عجیب از سوی شرکت گوگل منتشر شده که نشان می دهد این شرکت سرویس دهی برنامه Hangouts را تا سال ۲۰۲۰.به طور کامل حذف کند.

پایان سرویس دهی برنامه HANGOUTS

به نظر می رسد که روزهای خوش برنامه Hangouts به پایان رسیده و این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ برنامه Hangouts را از دسترس کاربران خارج کند. این برنامه دچار بحران هویت شده زیرا در سال ۲۰۱۳ شرکت گوگل این برنامه را به عنوان جانشین Gchat راهی بازار عرضه کرده بود و زمانی که شرکت گوگل به روزرسانی ای برای این برنامه به بازار عرضه نکرد و قابلیت اس ام اس از آن گرفته شد ، دیگر به پایان خود نزدیک می شود.

جانشین برنامه GCHAT

این تغییرات بخشی از تصمیمات شرکت گوگل بوده و این موضوع را هم باید بگوییم که استفاده از این برنامه هم اکنون هیچ مساله ای ندارد و کاربران می توانند از این برنامه به عنوان جایگزینی برای Gchat استفاده کنند و حتی کنفرانس های تصویری خود را از طریق این برنامه پیگیری کنند.

افزونه جدید پیام رسان اندروید و تیر خلاص به برنامه HANGOUTS

زمانی که شرکت گوگل یک افزونه جدید به برنامه پیام رسان اندروید اضافه کرد ، دیگر این موضوع رسما اعلام شد که گوگل قصد دارد برنامه Hangouts را به طور رسمی از چرخه سرویس دهی خارج کند. هنوز از زمان معرفی این افزونه برای پیام رسان اندروید پرده برداری نشده است ولی به نظر می رسد که این زمان اوایل سال ۲۰۱۹ باشد تا در سال ۲۰۲۰ برنامه Hangouts به طور کامل از دسترس خارج شود.

سرنوشت کاربران قدیمی این برنامهافزونه جدید پیام رسان اندروید و تیر خلاص به برنامه Hangouts

هنوز معلوم نیست که سرنوشت افرادی که از این برنامه برای ارتباط با کودکان خود یا افرادی که تلفن همراه ندارند چه خواهد بود و به طور کلی شایعه در این زمینه بسیار زیاد وجود دارد و اتفاقات آینده این برنامه قابل پیشبینی نیست. شکی نیست که گوگل سیاست مناسبی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

ویژگی های برنامه HANGOUTS

ذخیره ی اطلاعات روی داده های ابری برای استفاده در مراجعات بعدی

دارا بودن وضعیت های آنلاین و آفلاین

نمایش مجموعه ای از عکس های به اشتراک گذاشته شده

نمایش تاریخ تماس های ویدیوئی به صورت کامل

انتخاب Emoji از میان صدها عدد