استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 778869
جمعه - 4 مرداد 1398 - 15:34

رژیم صهیونیستی مهم‌ترین خطر جامعه اسلامی است

امام‌جمعه موقت بجنورد رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین معضل جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر دنیا برای موضوع فلسطین ایستادگی می‌کرد، اکنون وضعیت بهتری در جهان وجود داشت.

رژیم صهیونیستی مهم‌ترین خطر جامعه اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بی‌پروایی و لغزش‌ها انسان را به سقوط می‌برد لذا نیاز جامعه امروز ما تقوا است.

وی افزود: در پنجم مرداد که سالروز عملیات مرصاد است و بعد از پذیرش قطعنامه اتفاق افتاد، دشمن توهم زد و فکر کرد که مردم پشت امام نیستد و توسط سازمان منافقین در ۳۲ تیم قصد داشت تا سه‌روزه در تهران باشد.

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به هلاکت ۲۵۰۰ نفر از دشمنان در آن زمان خاطرنشان کرد: سازمان منافقین در عملیات مرصاد شکست خوردند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان تصریح کرد: این مسائل، فنی و حرفه‌ای است و دولت باید درزمینهٔ ارتقا و کارآمدی تلاش کنند.

جعفری ادامه داد: در زمان جنگ نقش آژانس امنیت نقش حمایتی از مستکبران جامعه بود هرچند در همه اهداف هفت‌گانه‌اش ارتقای امنیت ملاک است ولی عملکردش برای استفاده کشورهای استکباری است و فقط شعار صلح و دوستی را سر می‌دهند.

وی رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین معضل و خطر جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: ایران همواره به اصول اخلاقی پایبند بوده است.

مدیرکل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به حادثه جمعه خونین در مکه تأکید کرد: هویت حج، حج ابراهیمی است و ملاک حج انجام دادن اعمال بوده اما یک عده با بی‌اخلاقی، حدود ۴۰۰ نفر در سال ۶۹ را به شهادت رساندند.

وی به تجاوز عربستان سعودی به مردم یمن نیز اشاره کرد و ادامه داد: انگلیسی‌ها در دوران پهلوی دوم و اول و قاجار سرمایه‌های ایران را به تاراج بردند و انقلاب اسلامی جلوی این زیاده‌خواهی را بست.

جعفری با اشاره به توقیف نفت‌کش انگلیس گفت: تنگه هرمز برای دشمنان، تنگه ترمز خواهد بود البته جمهوری اسلامی خواهان صلح است و ایران اسلامی بااقتدار ثابت کرد که تنگه هرمز قتلگاه زیاده‌خواهی‌ها خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: اگر دنیا برای موضوع فلسطین ایستادگی می‌کرد، اکنون وضعیت بهتری در جهان وجود داشت.

انتهای پیام/