استانها » البرز
کد خبر : 755870
سه شنبه - 11 تیر 1398 - 18:25

رویداد مهم رسانه ای البرز در راه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد: نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای در استان البرز از هشتم مرداد ماه در پارک شهید چمران کرج آغاز به کار می کند.

رویداد مهم رسانه ای البرز در راه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آئین رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان البرز که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، از برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در البرز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: این نمایشگاه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش رسانه های دیجیتال از تاریخ هشتم لغایت یازدهم مرداد ماه به مدت چهار روز در محل پارک شهید چمران کرج برگزار می شود.

مقدم عنوان کرد: این نمایشگاه در هشت بخش برگزار شده و غرفه های متفرقه و جانبی نیز در کنار آن برپا می شود که تارنماهای اینترنتی در رسانه های برخط، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال از بخش های این نمایشگاه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  ادامه داد: همچنین بخش های رسانه های هوشمند، محصولات نرم افزاری، سواد رسانه ای، اپراتورها و خدمات فروشگاه های اینترنتی و سایت های تجاری نیز در این نمایشگاه به فعالیت می پردازند.

وی در پایان ضمن درخواست از اصحاب رسانه البرز جهت اطلاع رسانی این رویداد مهم رسانه ای مطرح کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ عصر الی ۲۲ شب جهت بازدید از نمایشگاه در این محل حضور پیدا کنند.

در پایان این مراسم از پوستر نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان البرز رونمایی شد.

انتهای پیام/پ۲/ ۱۱۰۴/س/