تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 552225
یکشنبه - 11 آذر 1397 - 20:38

رونمایی از آیکن های جدید برنامه Office توسط شرکت مایکروسافت

به تازگی خبری جالب در مورد شرکت مایکروسافت و برنامه Office منتشر شده که نشان می دهد این شرکت از آیکن های جدید برنامه Office رونمایی کرده است.

رونمایی از آیکن های جدید برنامه Office توسط شرکت مایکروسافت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبری جالب در مورد شرکت مایکروسافت و برنامه Office منتشر شده که نشان می دهد این شرکت از آیکن های جدید برنامه Office رونمایی کرده است.

تغییرات جدید برنامه OFFICE

پنج سالی می شود که از آخرین به روزرسانی برای آیکن های برنامه Office می گذرد ، پس مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیم دارد آیکن های برنامه Office به طور کامل تغییر دهد و طراحی جدیدی برای آنها در نظر گرفته است. رونمایی از آیکن های جدید بهانه ای بود تا شرکت مایکروسافت فرآیند این موضوع را به طور کامل به کاربران توضیح دهد. تلاش شده تا رنگ های جدید انتخابی برای این برنامه ها برجسته تر ، روشن تر و برای چشمان مخاطب آشناتر باشد.

اظهارات مایکروسافت در مورد برنامه OFFICE

« رنگ های بهتر همیشه هسته برند Office بوده و آیکن های جدید می توانند باعث شوند تا رنگ ها نمود بیشتری پیدا کنند. رنگ ها نشان دهنده برنامه های مختلف و حتی شخصیت سازندهای آن است و ما برای آیکن های جدید تلاش کردیم تا رنگ ها برجسته تر ، روشن تر و دوستانه تر باشند.»رونمایی از آیکن های جدید برنامه Office

هدف اصلی مایکروسافت از تغییرات جدید برای برنامه OFFICE

هدف اصلی در تغییر طراحی آیکن های برنامه Office ، جدا کردن حرف از سمبل این آیکن بوده که می تواند باعث شود این آیکن دوستانه تر و ساده تر شود. آیکن های جدید برنامه Office نسبت آیکن های قدیمی برنامه Office یک سری مزیت دارند که می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این آیکن های جدید به راحتی می توانند توضیح خلاصه در مورد برنامه به شما ارائه کنند.

زمان رونمایی از نسخه های جدید برنامه OFFICE

براساس گفته های شرکت مایکروسافت ، آیکن های جدید به زودی برای نسخه موبایل این برنامه به بازار عرضه خواهد شد و کاربران سیستم عامل اندروید و iOS می توانند به زودی از این نسخه جدید استفاده کنند.

قطعا این تنها تغییرات برنامه Office نخواهد بود و طی ماه های آینده بازهم شاهد تغییراتی در این برنامه پرطرفدار خواهیم بود. شکی نیست شرکت مایکروسافت تلاش می کند تا بهترین افزونه ها و ویژگی ها را به برنامه های خود اضافه کند. باید دید که بازخورد تغییرات اخیر از سوی کاربران به شکل خواهد بود.