استانها » اصفهان » پروانه شریفی » پیشخوان » دولت و مجلس » سیاسی » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 696319
دوشنبه - 5 فروردین 1398 - 12:32
فولادگر در گفتگو با پایگاه خبری ربیع:

رونق تولید ‌نیاز به حمایت عملی از تولید دارد/ دولت باید زمینه ساز مشارکت مردم در اقتصاد باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث رونق تولید در مقابل رکود عنوان شده و برای حمایت عملی از تولید باید مقررات‌زدایی و حمایت همه جانبه از تولید در کشور صورت گیرد.

رونق تولید ‌نیاز به حمایت عملی از تولید دارد/ دولت باید زمینه ساز مشارکت مردم در اقتصاد باشد

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ربیع، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام ‌«رونق تولید» اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌های گذشته و امسال نشان از اهمیت و اولویت اقتصاد در کشور را دارد و رونق تولید یک عنوان اقتصادی و در مقابل رکود است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای برون رفت از رکود و تورم که در حال حاضر به آن دچار هستیم، بحث رونق مطرح می‌شود که بهترین کار حمایت عملی از تولید است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اقتصاد سالم و رونق گرفتن عملی تولید همه وظایفی بر عهده دارند که باید به درستی انجام شود، گفت: مقررات سختی برای تولید در کشور ما وجود دارد که در بعضی از این ها که از نوع رفع موانع و بهبود محیط کسب و کار است، باید تجدید نظر شود.

فولادگر با اشاره به وظایف مهم مسئولان کشوری در این زمینه، خاطر نشان کرد: مقررات حمایتی از نوع حمایت‌های بیمه‌ای، مالیاتی، گمرکی و بانکی باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید زمینه ساز مشارکت مردم در اقتصاد باشد؛ چرا که اگر رونق اتفاق بیافتد، مشکلات معیشتی و اشتغال تا در صد بالایی  رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: همت و تمرکز دولت دهم و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بر مقررات زدایی است که قوانین دست و پاگیر را پالایش کند و مجلس هم حتی المقدور قانونی را وضع نکند و تنها در صورتی که گزارش نظارتی و آسیب شناسی داده و نیازی دیده شود، قانون گذاری کنند.