روابط عمومی فولاد مبارکه عنوان «حامی آموزش در عرصۀ روابط عمومی» را به خود اختصاص داد

در هشتمین کنفرانس ملی روابط عمومی و صنعت، از روابط عمومی فولاد مبارکه به عنوان «حامی آموزش در عرصه روابط عمومی» با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مدیر آن تجلیل شد.

روابط عمومی فولاد مبارکه عنوان «حامی آموزش در عرصۀ روابط عمومی» را به خود اختصاص داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در هشتمین کنفرانس ملی روابط عمومی و صنعت، از روابط عمومی فولاد مبارکه به عنوان «حامی آموزش در عرصه روابط عمومی» با اهدای لوح تقدیر و تندیس به مدیر آن تجلیل شد.

در ایـن جشـنواره، ایرج ترابـی مدیـر روابـط عمومی فولاد مبارکه، پـس از دریافت لـوح تقدیر و تندیـس، در جمـع خبرنـگاران تصریـح کـرد: بـه روز شـدن آموزش هـا از اهـداف اصلـی روابـط عمومـی فولاد مبارکـه اسـت.

وی با اشـاره به جایگاه آموزش در استراتژی‎های کلان فولاد مبارکـه و هدف‎هایـی کـه در ایـن حوزه مشـخص شـده اسـت، گفت: این اهداف و اسـتراتژی ها به گونـه‎ای برنامه ریزی شـده اسـت کـه تک تـک کارکنـان نقش آفرینـی خـاص خـود را در آن دارنـد.

ایرج ترابی افزود: ایـن اهـداف به اهـداف کلان و تعالی سازمان گره خورده است و بر اساس نقشۀ راهی که تعریف شـده، تمرکـز بر روی به روز شـدن و ارتقای دانـش کارکنان در همۀ بخش‎هاسـت.

ترابی اضافه کـرد: ایـن موضوع همیشـه در فولاد مبارکـه مطـر ح بـوده و امیدواریـم بتوانیـم در ایـن زمینـه گام‎هـای مؤثرتـری برداریم.

وی همچنیـن در خصـوص اهداف برگـزاری این همایـش، اظهـار داشـت: موضـوع اصلـی ایـن همایش تمرکز بر ارتباطات مؤثر و چهره به چهره بـود، دقیقـا همـان موضوعـی کـه مدیرعامـل فولاد مبارکـه از ابتـدای سـال بـر آن تأ کیـد کرده‎انـد.

مدیـر روابـط عمومـی فولاد مبارکـه افـزود: مدیرعامـل فولاد مبارکـه بـا حضـور در جمـع کارکنان شـرکت و برقـراری ارتبـاط چهره به چهره بـا همـکاران، حـس و بازخـورد خوبـی ایجـاد کرده‎انـد و ایـن همـان موضوعـی اسـت کـه در روابـط عمومی‎هـا نیـز همـواره مطرح اسـت و ایجـاد هم‎افزایـی می‎کنـد.

وی تأ کیـد کـرد: روابـط عمومـی هـم بایـد در همیـن زمینـه گام بـردارد و بـا ذینفعـان بیـرون از سـازمان نیـز ارتباطـات مؤثـری داشـته باشـد.