آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 900218
سه شنبه - 19 آذر 1398 - 12:02
 جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی صنعت آب و فاضلاب

روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رتبه برتر را کسب کرد

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر در بخش بروشور در جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی در صنعت آب و فاضلاب کشورشد.

روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی رتبه برتر را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر در بخش بروشور در جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی در صنعت آب و فاضلاب کشورشد.

در نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی که توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برابر آرای هیئت داوران نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی‌ها موفق شد مقام قابل تقدیر در بخش بروشور جشنواره را از آن خود نموده و لوح سپاس جشنواره را دریافت کند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: در بین ۶۴ شرکت آبفا شهری و روستایی که در این جشنواره شرکت داشتند دفتر روابط عمومی آبفای استان آذربایجان شرقی توانست در بخش بروشور رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

مهندس باقرزاده اضافه کرد: نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی شرکت‌های آب وفاضلاب شهری و روستایی کشور در ۹ بخش فیلم کوتاه، بلند، سریال، نماهنگ، فتوشاپ، فتوکلیپ، تیزر، برنامه‌های ترکیبی، انیمیشن، موشن گرافی، عکس، پوستر، اینفوگرافی، بروشور، کتاب، ویژه نامه و نشریات دوره‌ای برگزار شد.

در قسمتی از این لوح دریافتی آمده است:

“شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

بر اساس رأی هیئت داوران نخستین جشنواره دوسالانه انتخاب محصولات فرهنگی روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی آن شرکت موفق به کسب یک مقام قابل تقدیر در بخش بروشور شده است. بدینوسیله از تلاش‌های تحسین برانگیز دفتر روابط عمومیان شرکت در راستای بهینه سازی مصرف و ارتقائ سطح آگاهی جامعه تقدیر و تشکر می‌شود. توفیق روزافزونتان را در این عرصه مهم و خطیر از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

حمیدرضا جانباز – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور”