استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 907631
یکشنبه - 1 دی 1398 - 16:07
استاندار قم در بازدید از اداره کل روابط عمومی استانداری :

روابط عمومی ویترین سازمانی است/ ضرورت تلاش مدیران دستگاه های اجرایی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها

استاندار قم بر ضرورت حضور فعال روابط عمومی های دستگاه های دولتی در رسانه های برخط تاکید کرد و گفت: اقناع افکار عمومی و مخاطبان دستگاه های اجرایی باید در دستور کار مدیران روابط عمومی ها باشد.

روابط عمومی ویترین سازمانی است/ ضرورت تلاش مدیران دستگاه های اجرایی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در دیدار کارکنان روابط عمومی استانداری قم طی سخنانی جایگاه روابط عمومی ها را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها ویترین دستگاه های اجرایی محسوب می شوند.

استاندار قم با بیان اینکه فضای ارتباطات به سرعت در حال دگرگونی است افزود: اهمیت روابط عمومی ها با حرکت رو به جلو و توسعه ی روزافزون رسانه های برخط و گردش سریع اطلاعات بیشتر می شود.

سرمست با اشاره به نقش روابط عمومی ها در نمایش خدمات مسئولان به مردم خاطرنشان کرد: روابط عمومی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی باید فعالانه در رسانه های برخط حضور داشته باشند و ضمن انعکاس انتقادات شهروندان به مدیران اجرایی، از عملکرد درست سازمان شان دفاع کنند.

مقام عالی دولت در استان تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را یک ظرفیت برای نمایش خدمات نظام به مردم و تزریق روحیه ی امید در جامعه دانست.

وی با تاکید بر اینکه در مورد رسانه های برخط بایستی شبکه گسترده تری وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: اقناع افکار عمومی و مخاطبان دستگاه های اجرایی باید در دستور کار مدیران روابط عمومی ها باشد.