تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 498471
یکشنبه - 6 آبان 1397 - 17:30

رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از آیفون جدید الگو خواهد گرفت؟

رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ موضوعی است که این روز ها شایعات بسیار زیادی را به همراه دارد.

رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از آیفون جدید الگو خواهد گرفت؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شاین گوشی هوشمند که پرچمدار سال آینده برند اول گوشی های هوشمند محسوب می شود در سه نسخه عرضه خواهد شد که این رویه بسیار شبیه به سری پی و سری میت هوآوی خواهد بود. حال در برخی از فعالان شبکه های اجتماعی رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ منتشر شده که هنوز این خبر در حد شایعه است.

رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ شبیه به رنگ های گوشی هوشمند جدید آیفون است

کمپانی اپل مدتی پیش گوشی هوشمند آیفون Xr را در رنگ های متنوع و جالبی روانه بازار فروش کرد. این رنگ ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و با توجه به اینکه ارزان ترین محصول آیفون هنوز در بسیاری از کشور های روانه بازار نشده می توان تصور کرد که این محصول فروش خوبی را تجربه خواهد کرد، حال سامسونگ نیز قصد دارد پرچمدار جدید خود را با رنگ هایی نزدیک به آیفون Xr روانه بازار کند.

صفحه توییتر OnLeaks  روز گذشته رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ را منتشر کرد که بر اساس اخبار موجود شاهد رنگ های زرد، آبی ، قرمز ، سبز ، جاکستری و مشکی خواهیم بود. این رنگ ها می تواند تضمین جالبی برای این کمپانی در مورد برخی از کاربران باشد که تنوع را در گوشی های هوشمند خود جستجو می کنند.

رنگ های گلکسی اس 10 سامسونگ از آیفون جدید الگو خواهد گرفت؟

رنگ های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در شرایطی روانه بازار می شود که سامسونگ در سال اخیر رنگ های گرادیانت را روانه بازار کرد، البته این رنگ ها در گوشی های میان رده مورد استفاده قرار گرفت و هنوز شاهد این سبک رنگ ها در پرچمداران جدید سامسونگ نبوده ایم. حال باید دید کدام رنگ های این گوشی هوشمند گرادیانت خواهند بود.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟

بررسی این موضوع بسیار سخت است. این کمپانی کره ای مدتی پیش اعلام کرد که قصد استفاده از بریدگی صفحه نمایش یا همان ناچ را ندارد. این ویژگی برای اولین بار توسط شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفت و این برند کره ای نیز به همین دلیل علاقه ای به استفاده از این فناوری ندارد. با این تفاسیر تغییرات ظاهری این پرچمدار بسیار سخت خواهد شد. با این وجود تنها تغییر می تواند کم شدن حاشیه پایین صفحه نمایش است.

لبه های پرچمداران سامسونگ همواره نقطه مثبت این گوشی های موبایل است و بعید به نظر می رسد سامسونگ قصد داشته باشد این طراحی متقارن و بسیار کاربردی را تغییر دهد. با این وجود منتظر تغییراتی در قاب پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ باشیم.