استانها » البرز
کد خبر : 645690
دوشنبه - 29 بهمن 1397 - 20:10
جمعه سوم اسفند برگزار می شود

رقابت ۱۷۰۰ فعال قرآنی مساجد البرز در سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از برپایی جشنواره سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی خبر داد و گفت: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۷۰۰ فعال کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

رقابت ۱۷۰۰ فعال قرآنی مساجد البرز در سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت الاسلام کاظم شکری امروز  در خصوص اعلام خبر برپایی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در ۲ رده سنی هفته تا ۱۳ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال در رشته های حفظ، قرائت، اذان و نقاشی در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: این دوره از رقابت ها در مرحله استانی روز جمعه سوم اسفند در مسجد حجت بن الحسن عسگری (عج) واقع در مهرویلا کرج اجرا می شود.

وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات قرآنی هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و انتظار می رود استقبال خانواده ها از این مسابقات در تبیین فرهنگ قرآنی موثر واقع شود.

این استاد دانشگاه مطرح کرد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعالان فرهنگی هنری کانون های مساجد در قالب یک رقابت سالم، شناسایی و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان نسبت به برنامه های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون های به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعالان قرآنی از جمله اهداف این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/م/۱۱۰۱