فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 437017
دوشنبه - 26 شهریور 1397 - 17:15

رقابت ۲۰ طرح در مسابقه زنده طراحی لباس عاشورایی

مدیرگروه دانشگاه علمی کاربردی مرکز جهاد دانشگاهی تهران ۴ از پایان اولین مرحله داوری مسابقه زنده طراحی لباس عاشورایی و انتخاب ۲۰ طرح از بین ۱۲۰ شرکت‌کننده خبر داد.

رقابت ۲۰ طرح در مسابقه زنده طراحی لباس عاشورایی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، از شهرتاش رزمجو درباره روند داوری مسابقه زنده طراحی لباس عاشورایی بیان کرد: از بین ۱۲۰ شرکت‌کننده که برای لباس عاشورایی طراحی انجام دادند، ۲۰ طرح توسط داوران ما انتخاب شدند تا به مرحله اصلی راه پیدا کنند.

او ادامه داد: این افراد باید در مرحله اصلی نمایشگاه لباس عاشورایی که قرار است مهرماه برگزار شود، طراحی بعدی خود را به صورت زنده و بر اساس موتیفی که ما ارائه می‌دهیم، انجام دهند، سپس از بین طرح‌های ارائه شده، نفر اول تا سوم انتخاب می‌شوند.

مدیرگروه دانشگاه علمی کاربردی مرکز جهاد دانشگاهی تهران ۴  درباره سطح آثار ارائه شده در این مسابقه اظهار کرد: با وجود آنکه برای اولین بار این مسابقه برگزار می‌شد اما سطح طرح‌های ارائه‌شده قابل قبول بود. امیدواریم این مسابقه در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد و سطح کارهای ارائه‌شده ارتقا پیدا کند.

رزمجو همچنین درباره استفاده از طرح‌های برگزیده در بخش تولید اظهار کرد: طرح‌ها قابلیت این را که به تولید انبوه برسد، دارد و ما سعی می‌کنیم نظر تولید کنندگان را برای تولید این طرح‌ها روی لباس جلب کنیم.

طراحی تصویرگری مسابقه زنده لباس عاشورایی صبح روز (۱۲ شهریورماه) در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴ برگزار شد. این برنامه با حمایت کارگروه ساماندهی مد لباس، موسسه نوآوران شهرتاش و مرکز دانشگاه علمی کاربردی و مرکز جهاد دانشگاهی تهران ۴ انجام شده تا لباس مناسب با مراسم سوگواری ماه محرم و صفر طرحی شود و شرکت کنندگان در طراحی‌ها از اِلمان‌های عاشورایی استفاده کنند.

انتهای پیام