استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 683027
سه شنبه - 20 فروردین 1398 - 10:53
مدیر امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند خبر داد:

رفع مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از رفع مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع آبرسانی گاماسیاب خبر داد و گفت: در صورت باز شدن مسیر و تسهیل شرایط عبور و مرور، مشکل خط انتقال چهارم نیز به زودی رفع خواهد شد.

رفع مشکل ۳ خط انتقال آب در مجتمع گاماسیاب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ابراهیم طاهری بااشاره به خسارات ناشی از سیلاب اخیر در شهرستان نهاوند،گفت: متاسفانه بر اثرجاری شدن سیل در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، شاهد بحرانی شدن شرایط برخی روستاها بودیم که درچنین شرایطی؛ شکستگی برخی خطوط انتقال آب، قطع آب در برخی نقاط و آسیب به تعدادی از تاسیسات و مخازن از جمله مشکلات بود.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی مذکور، ۴ خط انتقال آب در مجتمع آبرسانی گاماسیاب را براثر رانش زمین و شکستگی خطوط ازدست دادیم که البته این ۴ خط، آبرسانی به ۱۲روستا در شهرستان نهاوند را عهداه دار بودند.

طاهری با بیان اینکه در دیگر نقط روستایی شهرستان نیز بعضا با مشکل قطعی آب مواجه بودیم،عنوان کرد:پس ازعادی شدن شرایط جوی، توانسیم مشکل ۳ خط از خطوط انتقال آب مجتمع آبرسانی گاماسیاب را مرتفع نماییم و البته مشکل خط چهارم به دلیل صعب العبور بودن منطقه هنوز حل نشده و اکیپ و عوامل رفع حوادث در این خصوص مشغول به فعالیت هستند.

وی توضیح داد:بخشی از مشکلات به دلیل بسته شدن جاده منتهی به مجتمع آبرسانی است که در صورت رفع این مشکل، خط انتقال چهارم نیز ترمیم خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در کنار مجتمع آبرسانی گاماسیاب سعی کردیم مشکل قطعی آب در برخی نقاط روستایی را نیز مرتفع نماییم،گفت: در حال حاضر مشکل قطعی آب در روستاهای قلعه قباد و گرده کندی با وارد کردن چاه به مدار انتقال به طور کامل رفع شده ودرروستای سرخ کند نیز تنها در ساعاتی از روز با مشکل قطعی آب مواجه هستیم که با تلاش همکاران ما مشکل این روستا نیز به زودی رفع خواهد شد.

وی همچنین توضیح داد: دروضعیت بحرانی موجود، شرایط به خوبی مدیریت شد و توانستیم به کمک تانکرهای آبرسانی سیار از شهرستانهای معین، قطعی آب در تعدادی ازنقاط را نیز به خوبی مدیریت نماییم.

وی در نهایت اعلام کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات باقی مانده هرچه سریعترمرتفع گردد.
انتهای پیام/