رضایتمندی ۸۰ درصدی کاربران از پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱
براساس نظرسنجی از کاربران و تماس گیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (۱۴۱)، ۸۰ درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سالجاری رضایتمندی داشتند.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیاکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور با بیان این خبر، اظهار داشت: کل تماسهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سالجاری بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس بوده است که ۹۹ هزار و ۷۱۰ تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای ۱۴۱، بوده است.
وی افزود: مجموع بازدید کاربران وب سایت ۱۴۱ در آذر ماه بالغ بر ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱، ۵۷۳ هزار و ۷۱۵ درخواست به ثبت رسیده است.
آشوری یادآور شد: بیشترین تماسها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آنها از کل تماسها در آذرماه مربوط به استانهای تهران، مازندران و البرز بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه ابتدای سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماسهای سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۲۵ درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۳۵ درصد و پیامک ارسالی به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به میزان ۱۵ درصد افزایش داشته است.