استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 879572
دوشنبه - 20 آبان 1398 - 15:26
در هفت ماهه سالجاری؛

رشد ۳ درصدی مسافران جابجا شده از مبدا استان مازندران به سایر نقاط کشور

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در هفت ماهه امسال ۳میلیون و ۸۹هزار و ۹۲۰مسافراز مبدا استان مازندران با تعداد ۳۵هزار و ۸۸۰ فقره صورت وضعیت بر خط صادر شده به سایر نقاط کشور از طریق پایانه های مسافربری جابجا شده اند.

رشد ۳ درصدی مسافران جابجا شده از مبدا استان مازندران به سایر نقاط کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در هفت ماهه امسال ۳میلیون و ۸۹هزار و ۹۲۰مسافراز مبدا استان مازندران با تعداد ۳۵هزار و ۸۸۰ فقره صورت وضعیت بر خط صادر شده به سایر نقاط کشوراز طریق پایانه های مسافربری جابجا شده اند.

شیروان مظلومی ضمن اعلام این خبراظهار داشت: تعداد مسافرین جابجا شده از مبدا استان مازندران نسبت به سال گذشته با رشد ۳ درصدی ،همچنین میزان صورت وضعیت صادره نسبت به سال گذشته با رشد ۵ درصدی همراه بوده است.

مظلومی خاطر نشان ساخت: طی این مدت ۳۵ هزار و ۸۸۰ نفر از پیش فروش اینترنتی برای مسافرت از مبدا استان مازندران به سایر نقاط کشور استفاده نمودند که این مورد نسبت به سال گذشته که ۳۴ هزار و ۵۱۷ نفر بوده است با رشد ۴ درصدی همراه بوده است.

وی در ادمه افزود: تعداد شرکتهای حمل و نقل مسافر فعال در استان را ۲۱۱ شرکت بوده که از این تعداد ۶۲شرکت اتوبوس -۱۱۵شرکت سواری-کرایه و ۱۶شرکت مینی بوس و ۱۸ترکیبی می باشند.