استانها » البرز
کد خبر : 808912
یکشنبه - 3 شهریور 1398 - 14:01

رشد ۱۰۹ درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت در البرز

استاندار البرز گفت: امسال ۴۴۲ طرح و پروژه با اعتباری حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در البرز داریم در صورتی که سال گذشته شاهد افتتاح ۳۱۸ طرح با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودیم.

رشد ۱۰۹ درصدی اعتبارات پروژه های هفته دولت در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از نظرآباد، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان نظرآباد گفت: دو رویکرد مهم آرامش و رضایتمندی مردم و تحقق شعار سال مبنی بر راهبردهای مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید در پروژه های امسال مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار البرز از افتتاح دو پروژه کشت بافت و یک واحد تولید مواد غذایی در نظرآباد در راستای رونق تولید خبر داد و بیان کرد: گردش مالی، رفاه، آرامش و اشتغال و در نهایت رضایتمندی مردم به دنبال رونق تولید ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: امسال ۴۴۲ طرح و پروژه با اعتباری حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در البرز داریم در صورتی که سال گذشته شاهد افتتاح ۳۱۸ طرح با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودیم؛ بنابراین امسال شاهد رشد بیش از ۱۰۹ درصدی در این زمینه هستیم.

شهبازی با بیان اینکه بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح و پروژه امسال از لیست افتتاح در هفته دولت حذف شد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه هایی که امسال در البرز کلنگ زنی شدند بلافاصله آغاز شد و از اجرای طرح های دیربازده خودداری کردیم.

وی بیان کرد: مجموعه استان اعم از مسؤولان سه قوه و نماینده ولی فقیه در استان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مولدین البرز، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان در راستای رونق تولید بکارگرفته اند؛ در طی این مدت که این این مسؤولیت را عهده دار شده ام، امکان نداشته که برای پیشبرد طرحی به مسؤولان ملی مراجعه کنم و بدون پاسخ مناسب بازگردم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/