استانها » البرز
کد خبر : 884094
پنجشنبه - 23 آبان 1398 - 18:12

رشد ۳ برابری اعطای وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از رشد سه برابری اعطای وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد طی هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رشد ۳ برابری اعطای وام قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان البرزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک مهر پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات فراوان محرومان به‌ویژه در بخش مسکن، این نهاد با افزایش اعتبارات به پنج هزار و ۶۴۱ خانوار مددجو و نیازمند غیرمددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌است.

وی اذعان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد به لحاظ تعداد، رشد ۳۶۲ درصدی و به لحاظ مبلغ رشد ۳۰۲ درصدی داشته‌است. در هفت‌ ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۵۵۷ نفر وام دریافت کرده‌اند و در هفت ماهه نخست سال ۹۸ رقمی معادل ۳۳۶ میلیاردریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از سه برابر رشد داشته است.

محمدی فرد با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت مطرح کرد: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک از جمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

انتهای پیام/س