به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به اینکه درصدد هستیم در برنامه ریزی های دانشگاه برنامه های دکتر قاضی عسگر را پیش ببریم,البته به دلیل اینکه توان افراد متفاوت است، اجرای برنامه ها از نظر شکل اجرا متفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ربیع ,مهدی قیصری در آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی، دانش پنهان را برنامه ریزی کرده و به نسل بعد منتقل میکند به همین دلیل ما از همان اول به این اعتقاد داشتیم که از خرد جمعی استفاده کنیم و همین برنامه را پیش بردیم.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه ارتقای کیفیت و کمیت از جمله برنامه های دانشگاه است،تصریح کرد: از افتخارات من است که در دانشگاه علمی کاربردی خدمت کنم و بر روی نام این دانشگاه بسیار حساسیت دارم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است،افزود: رسالت دانشگاه خاص است و تنها دانشگاهی هستیم که میتوانیم در این دانشگاه نیاز جامعه را رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: تولید ثروت را همانگونه که در دفتر کارامش پیگیری کردیم، ادامه خواهیم داد و معتقد هستیم ثروت دانشگاهی باید از طریق فروش ایده باشد تا بتواند به برند کشوری تبدیل شود.

قیصری افزود: ارتقا و رشد کارکنان برای من اهمیت دارد و مجموعه ای که کارکنانش رشد نکنند کاری پیش نخواهد رفت همچنین ایجاد و توسعه مراکز جدید از دیگر برنامه های پیش رو دانشگاه است.

خبرنگار: فرزانه افسرطاه