استانها » البرز
کد خبر : 655054
سه شنبه - 7 اسفند 1397 - 19:29
استاندار البرز:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بهره مندی از فعالان بخش خصوصی است

استاندار البرز فعالیت بخش خصوصی را زمینه رونق اقتصادی کشور خواند و گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بهره مندی از فعالان بخش خصوصی است.

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بهره مندی از فعالان بخش خصوصی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جشنواره طبخ آبزیان که با حضور رییس سازمان شیلات کشور ظهر امروز در منطقه حصار کرج برگزار شد، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بهره مندی از فعالان بخش خصوصی است.

استاندار البرز با بیان اینکه باور دارم که راه برون رفت از مشکلات فعلی و مسیر پیشرفت کشور در گروه حضور فعال بخش خصوصی است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که در این ایام مبارک در این مجموعه اقدام موثری در راستای ترویج مصرف آبزیان انجام شد.

استاندار البرز افزود: مردم از جاهای مختلف استان با طبخ غذاهای دریایی با هم رقابت کردند؛ پوشش اخبار استان و تنویر افکار عمومی مرهون تلاش های اصحاب رسانه است چراکه واقعیت ها را به سمع و نظر مردم می رسانند.

استاندار البرز با بیان اینکه این جشنواره که با حضور پرشور مردم برگزار شد بسیار ارزشمند بود، اضافه کرد: نگاه حاکمیت در مجموع ساختار سیاسی کشور به این نتیجه رسیده است که باید بخش خصوصی را هدایت، حمایت و مسیر را برای فعالیت آنها تسهیل کرد.

شهبازی نقش بخش خصوصی را در روند پیشرفت اقتصادی مهم خواند و  تصریح کرد: در قانون اساسی اداره اقتصاد کشور بر ۳ بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تعریف شده است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲