استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مهسا زیاری
کد خبر : 510776
دوشنبه - 14 آبان 1397 - 13:05
رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار مطرح کرد:

راه اندازی غرفه عرضه محصولات کشاورزی تعاون روستایی در ایوانکی

رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار از پیگیری برای راه اندازی غرفه عرضه محصولات کشاورزی تعاون روستایی در ایوانکی خبر داد و گفت: توسعه و توانمند سازی شرکت تعاونی روستایی ایوانکی در دستور کار قرار دارد.

راه اندازی غرفه عرضه محصولات کشاورزی تعاون روستایی در ایوانکی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار از پیگیری برای راه اندازی غرفه عرضه محصولات کشاورزی تعاون روستایی در ایوانکی خبر داد و گفت: توسعه و توانمند سازی شرکت تعاونی روستایی ایوانکی در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا قربانی نیا در دیدار با بخشدار ایوانکی اظهار داشت: رفع مشکلات سند در حوزه شرکت ایوانکی یکی از مهم ترین اولویت های این نهاد برای توسعه و توانمند سازی فعالیت های شرکت تعاونی ایوانکی است.

وی با بیان اینکه ایجاد یک باب غرفه عرضه محصولات کشاورزی در ورودی بخش ایوانکی در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در ایوانکی، می توان بستر لازم برای ارائه بهترین خدمات به عموم مردم روستاهای توابع این بخش را فراهم ساخت.

رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار با تأکید بر لزوم عرضه محصولات کشاورزی در این غرفه باقیمت مناسب یادآور شد: تنظیم بازار از دیگر فعالیت های مهم اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار است.

رضا حسنی بخشدار ایوانکی نیز در این نشست اظهار داشت: در چند ماه اخیر تحولات خوبی در حوزه تعاون روستایی شهرستان گرمسار رخ داده است.

وی فعالیت های شرکت های تعاونی روستایی را مشارکت محور و محتوا محور دانست و افزود: با توجه به عملکرد اداره تعاون روستایی در چند ماه اخیر، این نهاد ظرفیت های شایسته ای علاوه بر عرصه حاکمیتی، در عرصه های مختلف هدایتی،حمایتی و سیاست گذاری های این سازمان دارا است.

حسنی با تأکید بر لزوم توسعه و تقویت فعالیت شرکت های تعاونی روستایی در ایوانکی خاطرنشان کرد: ایجاد درآمد زایی در شرکت های تعاونی و گسترش اشتغال روستایی از مهم ترین برنامه های ما در این راستا است.

وی ابراز داشت: اداره تعاون روستایی می تواند مشارکت خوبی را با ارائه برنامه ریزی در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای ایجاد توسعه و آبادانی منطقه داشته باشد.

بخشدار ایوانکی با اشاره به لزوم راه اندازی غرفه ارائه محصولات کشاورزی در ایوانکی بیان کرد: ورودی ایوانکی محل مناسبی برای راه اندازی این غرفه است که مطالعات لازم برای اجرای این طرح انجام می شود.

در این نشست برای راه اندازی شرکت تعاونی گیاهان دارویی نیز تبادل نظر و مراتب آن بررسی شد.