آران و بیدگل » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 215835
یکشنبه - 8 بهمن 1396 - 14:37

راه ارتباطی با آران و بیدگل مطالبه اصلی مردم/ طرح تغییر الگوی کشت کشاورزی سفیدشهر تصویب شد

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس شورای شهر سفیدشهر، گفت: مصوبه تغییر الگوی کشت محصولات پرآب کشاورزی سفیدشهر به محصولات با نیاز آبی کمتر نیازمند تغییر دیدگاه دولت از نگاه سطحی به عمقی نگری و توجه به کشاورزان است. به گزارش پایگاه خبری ربیع،  کشاورزی را شغل اصلی مردم سفیدشهر خواند و اظهار کرد: حمایت […]

راه ارتباطی با آران و بیدگل مطالبه اصلی مردم/ طرح تغییر الگوی کشت کشاورزی سفیدشهر تصویب شد

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس شورای شهر سفیدشهر، گفت: مصوبه تغییر الگوی کشت محصولات پرآب کشاورزی سفیدشهر به محصولات با نیاز آبی کمتر نیازمند تغییر دیدگاه دولت از نگاه سطحی به عمقی نگری و توجه به کشاورزان است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  کشاورزی را شغل اصلی مردم سفیدشهر خواند و اظهار کرد: حمایت شعارگونه دولت از بخش کشاورزی راهگشا نیست و باید گفته ها به مرحله اجرا برسد.

رئیس شورای شهر سفیدشهر؛ اشتغال‌زایی، سودآوری و عدم تولید آلودگی در مقایسه با بخش صنعت را از مزایای سرمایه گذاری در کشاورزی عنوان کرد و گفت: اگر دولت با ارائه تسهیلات و بیمه به حوزه کشاورزی کمک کند به یقین شاهد کاهش بیکاری و واردات خواهیم بود.

وی از تصویب طرح تغییر الگوی کشت در شورای شهر سفیدشهر خبر داد و تصریح کرد: مصوبه تغییر الگوی کشت محصولات پرآب کشاورزی سفیدشهر به محصولات با نیاز آبی کمتر نیازمند تغییر دیدگاه دولت از نگاه سطحی به عمقی نگری و توجه به کشاورزان است.

نظری حل مشکل مسیر ارتباطی سفیدشهر به آران و بیدگل و کاشان را مطالبه و دغدغه اصلی مردم سفیدشهر دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری و تسهیل موانع در مسیر طرح کنارگذر آران و بیدگل برای مرتفع شدن مشکل جاده سفیدشهر در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام رضایت از ارتباط شورای شهر و شهردار سفیدشهر ادعا کرد: قنایی مقدم شهردار سفیدشهر مدیری توانمند و یکی از بهترین شهرداران در استان اصفهان است.

سفیدشهر با جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل قرار دارد. این شهر تا چندی پیش روستایی با نام نصرآباد بود.

انتهای پیام/ ۲۰۷/نصیری