استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 803333
دوشنبه - 28 مرداد 1398 - 14:08

راه‌های ورودی و خروجی پایانه مسافری سه‌راه خرمشهر ساماندهی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طرح پیشنهادی شهرداری قم در خصوص ساماندهی راه‌های ورودی و خروجی به پایانه مسافری سه‌راه خرمشهر به‌منظور جلوگیری از توقف اتوبوس‌ها در کنار جاده و هدایت آن‌ها به داخل پایانه مصوب شد.

راه‌های ورودی و خروجی پایانه مسافری سه‌راه خرمشهر ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رضا پوریافر اظهار داشت: طرح پیشنهادی شهرداری قم در خصوص ساماندهی راه‌های ورودی و خروجی به پایانه مسافری سه‌راه خرمشهر به‌منظور جلوگیری از توقف اتوبوس‌ها در کنار جاده و هدایت آن‌ها به داخل پایانه مصوب شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به مفاد مصوبه، گفت: بر اساس این مصوبه، رمپ کنارگذر خروجی از کمربندی به سمت بلوار دانش و جاده اراک جهت جلوگیری از تداخل ترافیکی و بروز تصادفات در محل خروجی پایانه مسدود شده و اختصاص به وسایل نقلیه عمومی مسافربری اعم از اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری و تاکسی‌ها داده شود.

پوریافر ادامه داد: وسایل نقلیه مسافری از طریق این رمپ وارد پایانه سه‌راه خرمشهر شده و پس از سوار و پیاده کردن مسافرین از همین مسیر وارد جاده اراک می‌شوند و وسایل نقلیه مسافری درون‌شهری هم از رمپ چپگرد پل غیر همسطح وارد بلوار دانش می‌شوند.

وی افزود: وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود به بلوار دانش را دارند از لوپ راستگرد وارد بلوار امام رضا(ع) شوند و سپس از طریق بلوار جدیدالاحداث روحانیت(ادامه فردوسی) وارد بلوار دانش می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر خطرناک بودن این مسیر، خاطرنشان کرد: می بایست با ایجاد موانع و نرده گذاری و نصب ایستادن ممنوع و همچنین نصب دوربین ثبت تخلفات این مسیر کنترل شود و در این زمینه پلیس نیز همکاری لازم را داشته باشد.