استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 586782
سه شنبه - 4 دی 1397 - 15:36
دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرودر گرگان:

راه‌اندازی سامانه ورزش در سایت وزارت نیرو

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: برای نخستین بار وزارت نیرو به عنوان اولین وزارتخانه دارای سامانه ورزش است و صدور آیدی کارت، مدارک و … از طریق این سامانه انجام می‌شود.

راه‌اندازی سامانه ورزش در سایت وزارت نیرو

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: برای نخستین بار وزارت نیرو به عنوان اولین وزارتخانه دارای سامانه ورزش است و صدور آیدی کارت، مدارک و … از طریق این سامانه انجام می‌شود.

مالک حسین‌زاده در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال وزارت نیرو  در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران، به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات والیبال برادران وزارت نیرو اشاره و اظهار کرد: اشاعه و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در دستور کار ما قرار دارد، ما به هیچ عنوان اجازه تیم‌داری به هیچ کدام از شرکت‌ها در سطح کشور نمی‌دهیم و هدفمان تنها سلامت جسمانی نیروها است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما ارائه خدمات آب و برق به بهترین شکل به مردم است و در خط مقدم آن نیروهایی قرار دارند که اگر سلامت و نشاط داشته باشند خدمات با کیفیت‌تری را به مردم ارائه می‌کنند.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با بیان اینکه والیبال از رشته‌های پرطرفدار است، بیان کرد: در تقویم ورزشی وزارت نیرو بیش از ۳۰ رشته ورزشی برای خواهران و برادران پیش‌بینی شده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه توجه به بخش ورزش و اختصاص اعبتار به این حوزه مورد تأکید وزیر محترم ورزش است، یادآور شد: برای نخستین بار وزارت نیرو به عنوان اولین وزارتخانه دارای سامانه ورزش است و صدور آیدی کارت، مدارک و … از طریق این سامانه انجام می‌شود.