راه‌اندازی کیوسک مطبوعاتی و بریده جراید در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم

کیوسک مطبوعاتی و بریده جراید در پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کیوسک مطبوعاتی و بریده جراید در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان که به استان قم سفر کرده بود درخصوص راه‌اندازی این امکانات در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل گفت: با راه‌اندازی سامانه مذکور بر روی سایت‌های ادارات کل، این امکان برای همکاران ما درسازمان و دیگر کاربران فراهم شده تا به ۸۳ نسخه روزنامه‌های صبح کشور دسترسی کامل داشته باشند.
وی افزود: امکان ایجاد شده در سایت‌های ادارات کل استان ها، علاوه بر پوشش روزنامه‌های مکتوب سراسری، دسترسی به روزنامه‌های شاخص استانی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
فخاران با اشاره به این که در این سامانه دسترسی به روزنامه‌ها به صورت اینترانتی و بدون اینترنت امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مشاهده صفحه اول روزنامه‌ها سایر صفحات نیز قابل مشاهده و امکان دسترسی به آرشیو این اخبار نیز میسر می‌باشد.
مشاور ریاست سازمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اطلاع‌یابی از متن و حاشیه مطالب درج شده در روزنامه‌های مکتوب، افزود: از دیگر امکانات ایجاد شده در سایت‌های ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش بریده جراید است که تمامی خبرهای مربوط به حوزه حمل و نقل و راهداری به صورت آنلاین و مستمر جمع‌آوری و در اختیار مجموعه همکاران قرار می‌گیرد.
وی با بیان این که رسانه‌ها به عنوان حلقه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی، نقش مؤثری در تنویر افکار عمومی دارند، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای آگاهی و اطلاع‌یابی از نحوه عملکردشان در رسانه‌ها نیازمند رصد این اخبار و اطلاعات هستند که به طور معمول این اطلاعات در قالب بریده جراید در اختیار دستگاه‌ها می‌باشد.
مدیر روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این مطلب که برای این سامانه قابلیت‌های دیگری نیز تعریف شده است، ابراز امیدواری کرد: انشالله در آینده نزدیک دیگر قابلیت‌های این سامانه توسعه یافته و در دسترس کاربران قرار گیرد.