اقتصاد مقاومتی، اشتغال » سیاسی » عکس یک
کد خبر : 46416
چهارشنبه - 20 بهمن 1395 - 11:48
دعوت مراجع تقلید به حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام ،وحدت ، قدرت و عزت

مراجع تقلید تمامی مردم کشور را به حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام ،وحدت ، قدرت و عزت

به گزارش پایگاه خبری ربیع؛ آیت الله مکارم شیرازی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نمایش انسجام و وحدت و موجب شکست نقشه های دشمنان دانست.

وی امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشکوهتر و پرخروشتر از هر سال باشدتا دشمن بداند تهدیدهایش تاثیری بر ما ندارد.

وی با اشاره به تهدیدات مکرر دشمنان هدف از آن را شناسایی نقاط ضعف برای فشار بیشتر دانست و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام و وحدت ایران اسلامی است و اگر در مقابل تهدیدات منسجم تر شویم دشمن میفهمد سیاست تهدید ملت ایران غلط است وتهدید در این جمعیت نفوذ ندارد پس حضور پرشور ما در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بسیار مهم است.

ایت الله نوری همدانی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و پرشکوه قدرت و عزت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی با محکوم کردن یاوه گویی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی تاکید کرد: ایران اسلامی پر شکوهتر از سالهای قبل در راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و با پایبندی بر آرمانهای امام و رهبری و شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

آیت الله سبحانی نیز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن گفت : ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روزی است که همگی باید به آن احترام بگذاریم و ما باید بخواهیم خداوند خدمتگذار نظام اسلامی قرار دهد.
آیت الله علوی گرگانی هم گفت : ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت آبرو و بزرگی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد .

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی ایام پیروزی حق بر باطل به لطف الهی و عنایت امام عصر (عج) و با رهبری امام خمینی (ره ) است افزود : ملت ایران اسلامی به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور حضور خواهند یافت .

آیت الله علوی گرگانی دهه فجر انقلاب اسلامی که موفقیت حق بر باطل است را از مصادیق شعائر الهی دانست و گفت : افرادی که اهل تقوا هستند شعائر الهی را تکریم کردند .

وی گفت : ملت ایران در برهه های مختلف از امتحان های متعدد سربلند بیرون آمدند و این بار هم مانند گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، مراجع و علما در حماسه ۲۲ بهمن حضور دارند که البته این حضور جای سپاس قدردانی دارد .

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد : این حضور مردم موجب دلگرمی آن ها نسبت به یکدیگر و ارزش های انقلاب اسلامی می شود و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می کند .

خبرگزاری صدا و سیما