استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 600481
یکشنبه - 16 دی 1397 - 01:30
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن استثنائی باشد / انقلاب اسلامی رهایی از شر طاغوت بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی رهایی از شر طاغوت بود گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید دیدنی و استثنائی باشد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن استثنائی باشد / انقلاب اسلامی رهایی از شر طاغوت بود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی  در ششمین ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت ۲۲ بهمن اظهار کرد: باید راهپیمایی ۲۲ بهمن استثنائی و دیدنی باشد و تجلیل برای انقلاب به‌گونه‌ای باشد که نشان از ۴۰ سالگی انقلاب و بصیر شدن مردم باشد.

وی با تأکید بر به رخ کشیدن عظمت ملت ایران برابر دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این عظمت باعث عقب‌نشینی دشمن شده و نشان‌دهنده فراگیری ملت ایران در برون‌رفت از مشکلات است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی انقلاب را باعث بازگردانده شدن دین از حاشیه به متن زندگی مردم توصیف کرد و افزود: با انقلاب اسلامی ایران توسط امام دین به متن زندگی مردم آورده شد دستورالعمل کشور دینی شد.

وی اقتدار کشور را به خاطر اسلام ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی، ملت را از شر طاغوت‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نجات داد و امام با اسلام، کشور ایران را از دست غارتگران بین‌المللی نجات داد.

امام‌جمعه بجنورد همچنین ۲۲ بهمن را روز نمایش بلوغ سیاسی ملت و ۴۰ سالگی انقلاب را زمان پختگی ایران دانست و افزود: مراسم دهه فجر باید باشکوهی بیشتر و حضوری معنادار و قوی برگزار شود تا نمایشی از پیشرفت‌ها در سایه انقلاب اعلام شود.

وی در انتها حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برای شکر خدمات انقلاب دانست و گفت: نقاط قوت نظام باعث بالندگی و رشد بوده و خدمات فراوانی در پرتو انقلاب به‌دست‌آمده است.

انتهای پیام/