اتاق بازرگانی اصفهان » استانها » اصفهان » پروانه شریفی » تولیدی » خبر دریافتی
کد خبر : 528026
یکشنبه - 15 مهر 1397 - 14:17
پویش ملی صادرات در اتاق بازرگاني اصفهان؛

راهی به جزء صادرات نداریم/ کشانی : توجه به استعدادهای جوانان کشور را از وابستگی به نفت بی نیاز می کند

پویش ملی صادرات با هدف ترغیب و آموزش جوانان برای صادرات کالا و خدمات با شعار خرد،جسارت،متانت و حرکت در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

راهی به جزء صادرات نداریم/ کشانی : توجه به استعدادهای جوانان کشور را از وابستگی به نفت بی نیاز می کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید عبدالوهاب سهل آبادی در این ابتدای این آیین گفت:در دوران دفاع مقدس راهی به جز آزادی خرمشهر نبود و امروز نیز باید اعلام کنیم راهی به جز صادرات نداریم .
وی خطاب به جوانان گفت:امروز وظیفه هر جوان در جنگ اقتصادی کارآفرینی ،تولید و صادرات است و همان گونه که در آن دوران جوانان توانستند جنگ را اداره کنند در شرایط کنونی نیز جوانان می توانند کشور را مدیریت کنند.
وی با اشاره به نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت:سردار حسین خرازی در سن ٢٢ سالگی توانست یک لشگر را به شایستگی فرماندهبی کند پس امروز یک جوان می تواند یک وزارت خانه را به خوبی راهبری نماید .
امیرکشانی رییس  شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این آیین گفت:صادرات یکی از دغدغه های شورای عالی جوانان است و در این راستا سمپوزیوم ها و نشست های متعددی برگزار شده است.
وی برگزاری پویش ملی صادرات را گامی موثر در تشویق جوانان به صادرات و کارآفرینی برشمرد و گفت:در شرایط جنگ اقتصادی نیاز به جوانان خوش فکر برای مقابله با تحریم ها به خوبی احساس می شود .
وی به برگزاری دوره های آموزشی بازرگانان کوچک و نسل فردا برای نوجوانان و جوانان  اشاره کرد و گفت:اتاق بازرگانی اصفهان همواره تلاش می کند که برای آینده، بازرگانان و کارآفرینان توانمند تربیت نمایند.
کشانی تاکید کرد:توجه به خلاقیت و نوآوری جوانان و پرورش استعداد های آنان در محیط مناسب می تواند ایران را از چاه های نفت بی نیاز کند .
گفتنی است در پویش ملی صادرات که با شعار  خرد،متانت ،جسارت و حرکت برگزار شد،
محمد امین حاج کاظمیان، محمد رضا غفرالهی و هادی نیلی احمد آبادی به آموزش و بیان تجربیات خود در زمینه صادرات پرداختند.