سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 456499
دوشنبه - 9 مهر 1397 - 16:28

«رابرت دنیرو» در جشنواره مراکش تقدیر می‌شود

هفدهمین جشنواره فیلم مراکش در مراسمی ویژه از «رابرت دنیرو» هنرپیشه مطرح هالیوودی تقدیر می‌کند.

«رابرت دنیرو» در جشنواره مراکش تقدیر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس به نقل از وِرایِتی، هفدهمین جشنواره فیلم مراکش در مراسمی ویژه از «رابرت دنیرو» هنرپیشه مطرح هالیوودی تقدیر می‌کند.

رابرت دنیرو در مورد انتخاب وی برای این مراسم گفت: هرچند قبلا چندین بار به جشنواره فیلم مراکش آمده‌ام، لیکن الان احساس می‌کنم که رویی دیگر از این رویداد را می بینم که قبلا همیشه دوست داشتم ببینم. من بابت این دعوت بسیار قدردان هستم و علاقمندم که بخشی از از این جشنواره بزرگ باشم.

پروژه بعدی دنیرو «مرد ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» نهمین همکاری این دو بزرگ هالیوود است. این دو تهیه‌کنندگی فیلم را نیز خود برعهده دارند. این فیلم که محصول نت‌فلیکس است همچنین از بازی «آل پاچینو» و «جسی پله‌مونز» نیز بهره می‌برد.

دنیرو در فیلم معروف «پدر خوانده۲» به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» جایزه اسکار «بهترین نقش مکمل مرد» را کسب کرد و نیز جایزه «بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد» را برای بازی در فیلم «گاو خشمگین» به کارگردانی دوست و همکار صمیمی‌اش مارتین اسکورسیزی به چنگ آورد.

دنیرو همچنین کمپانی تولید فیلم خود را با عنوان «تریبِکا پروداکشن» دارد و جشنواره معروف فیلم تریبِکا هم به دنیرو تعلق دارد که آن را به همراه «جِین روزِنتال» و «کرِیگ هَتکاف» بنیان گذاشت.

فستیوال فیلم مراکش توسط بنیادی از سوی «مولا رشید» شاهزاده مراکشی، برادر پادشاه مراکش «محمد ششم» برگزار می‌شود. هفدهمین سال برگزاری این رویداد از سی‌ام نوامبر تا هشتم دسامبر(۹ تا ۱۷ آذرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/