فولادشهر
کد خبر : 112594
چهارشنبه - 25 مرداد 1396 - 08:24

رئیس آموزش و پرورش فولادشهر در نشستی خبری از خبرنگاران تجلیل کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید ضیاء موسوی در نشستی با خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت. وی در آستانه یکمین سالگرد افتتاح آموزش و پرورش گفت : این اداره در مهرماه سال ۹۵ شروع به کار کرد و اکنون با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است هم چنین چالش های زیادی را در […]

رئیس آموزش و پرورش فولادشهر در نشستی خبری از خبرنگاران تجلیل کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید ضیاء موسوی در نشستی با خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی در آستانه یکمین سالگرد افتتاح آموزش و پرورش گفت : این اداره در مهرماه سال ۹۵ شروع به کار کرد و اکنون با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است هم چنین چالش های زیادی را در پی دارد که همگان تصور نمی کردند آموزش و پرورش این شهر بتواند روی پای خود بایستد و به زودی این اداره در ساختمان آموزش و پرورش که قبلا دانشگاه بوده مستقر خواهد شد همچنین  ستادهای مختلف آموزش وپرورش تشکیل شده و تلاش می کنیم تا ستاد هر واحد آموزش مورد نیاز این اداره به زودی برقرار شود .

رئیس اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش این شهر حامل کوله باری از مشکلات است ۱۸هزار نفر نیرو دانش آموز دارد به همین جهت انجمن خیرین مدرسه سازی تشکیل شده و مدرسه ای که توسط خیریه ساخته شده در اول مهر تحویل داده خواهد شد .همچنین ۷۰درصد مدارس دو نوبتی هستند و ما هم اکنون به ۳۶ مدرسه دیگر نیاز داریم تا بتوانیم جوابگوی دانش آموزان فولادشهری و مهاجر باشیم .

موسوی ادامه داد: تلاش می کنیم حتی الامکان نیاز معلمان را حل کنیم که در این راستا بانک ملی ۳ میلیارد تومان وام برای توسعه آموزش و ۱۸۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد برای وام به معلمان در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش در پایان گفت : ما باید هم تکریم ارباب الرجوع را داشته باشیم و هم در خدمت مراجعه کنندگان باشیم . وی افزود : دغدغه اصلی ما این است که نیروها حتی الامکان از خود فولادشهر باشند و اظهار امیدواری کرد تا این موضوع جامه عمل به خود بگیرد.

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک