سیاست خارجی » سیاسی
کد خبر : 832422
پنجشنبه - 28 شهریور 1398 - 19:12

دیدار نماینده حماس با سفیر ایران در بیروت

نماینده جنبش حماس در لبنان امروز (پنجشنبه) با «محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت دیدار کرد.

دیدار نماینده حماس با سفیر ایران در بیروت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان، امروز (پنجشنبه) با «محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، در این دیدار «جهاد طه» معاون مسئول سیاسی حماس و «ایمن شناعه» مسئول روابط لبنان و حماس و همچنین «عبدالمجید العوض» مسئول روابط رسانه‌ای و سیاسی این جنبش نیز حضور داشتند.

افراد حاضر در این دیدار با بررسی شرایط کلی فلسطین، به خصوص موضوع «معامله قرن» و «توطئه‌های ضد فلسطینی» به مسأله فلسطینیان ساکن در لبنان و روابط میان حماس و ایران پرداختند.

نماینده حماس در این دیدار با شرح شرایط فلسطینیان در اردوگاههای لبنان، گفت که آرزوی تمامی پناهندگان فلسطینی بازگشت به فلسطین است و آنها اسکان دائمی را هرگز نخواهند پذیرفت. او از دولت لبنان نیز خواست تا با دادن حقوق پناهندگان فلسطینی آنها را در مسیر ایستادگی و مقاومت یاری کند.

«محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت نیز با خوش‌‌آمدگویی به هیأت جنبش حماس بر ضرورت تلاش یکپارچه امت اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد و خواستار مشورت‌ها و هماهنگی‌های متقابل درخصوص دفاع از مسأله فلسطین و وحدت اسلامی شد.

انتهای پیام/