آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 947453
شنبه - 24 اسفند 1398 - 12:48

دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با مدیران کل بهزیستی و مدیریت درمان

میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بطور جداگانه با مدیرکل مدیریت درمان استان و مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد در این دیدار با تبریک انتصاب این عزیزان در مسئولیت خطیرشان از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیران اسبق این ادارات از دکتر نیکنامی مدیرکل اسبق مدیریت درمان و مهندس ارشدزاده مدیر کل اسبق بهزیستی استان قدردانی کرد.

دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با مدیران کل بهزیستی و مدیریت درمان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بطور جداگانه با مدیرکل مدیریت درمان استان و مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد در این دیدار با تبریک انتصاب این عزیزان در مسئولیت خطیرشان از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیران اسبق این ادارات از دکتر نیکنامی مدیرکل اسبق مدیریت درمان و مهندس ارشدزاده مدیر کل اسبق بهزیستی استان قدردانی کرد.

حسینی با اشاره به مأموریت‌های خطیر این ادارات در ارائه خدمات به قشر آسیب پذیر جامعه و گروههای هدف با تبیین برنامه‌های وزارت متبوع بر همکاری و همدلی بیشتر برای تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد وی خدمت در این دو عرصه را عبادت و تلاش برای ارائه خدمات به آحاد مردم علی الخصوص قشر آسیب پذیر جامعه را یک امر الهی و جهاد در راه خداتوصیف کرد و با بیان نقش هر یک از این ادارات در رضایتمندی مردم افزود: کار شما در این عرصه خطیر است و تنها با عشق و علاقه می‌توان این مسیر را طی کرد.

 رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در استان ابراز امید واری کرد: با اتکال به خدا و بهره مندی از بر نامه‌ها و مأموریت‌های راهبردی وزارت خدمات موثری به جامعه هدف ارائه گردد. پیش از این طی حکم‌های جداگانه‌ای از سوی مقام عالی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی خانم دکتر صحافی به سمت مدیرکل بهزیستی استان و دکتر مقدسی به سمت مدیریت درمان استان منصوب شدند.