ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 876349
پنجشنبه - 16 آبان 1398 - 11:44
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همزمان با بزرگداشت “دهه وقف”

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، به مناسبت بزرگداشت “دهه وقف” با ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، به مناسبت بزرگداشت “دهه وقف” با ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی از دیدار با ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه با همراهی حجت الاسلام حاج آقا مردان ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد و گفت: عرصه های مختلفی برای وقف کردن وجودارد و این موقوفات برکات فراوانی برای مردم، شهرستان و نسلهای آینده دارد و اگر طبق نیازهای ضروری روز مردم و هر شهرستانی جهت دهی شود می تواند نیازهای اقتصادی، فرهنگی، پژوهشی و ضروری آنان را برآورده سازد درنتیجه این امر مطلوب تر، مؤثرتر و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک دهه وقف به ریاست و پرسنل این اداره، اقدامات و عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان را ستودنی، قابل تقدیر و با کارکرد در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان نمود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به هم خانواده بودن هر دو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه و فعالیت در حوزه های فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: تعامل و همکاری و ارتباط دوسویه در زمینه وقف در حوزه های پژوهش های قرآنی و فرهنگی به منظور توسعه در مسائل فرهنگی و ارزش های مطلوب شهرستان باعث اثربخشی بیشتر و بهتر خواهد بود.

سعید ضابطی لزوم و ضرورت فرهنگ سازی سنّت حسنه وقف را مستلزم  همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرائی شهرستان دانست.