استانها » البرز
کد خبر : 764859
پنجشنبه - 20 تیر 1398 - 13:42

دو پارک جدید در کرج احداث می شود

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک شهدای مدافع حرم در شهرک احسانی نژاد و پارک مریم واقع در منطقه دو شهرداری کرج خبر داد.

دو پارک جدید در کرج احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  گفت: پارک شهدای مدافع حرم واقع در شهرک شهید احسانی‌نژاد یکی از پروژه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج محسوب می شود که عملیات احداث آن آغاز شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و با اشاره به اینکه پایداری شهرها بدون توجه به این فضاها امکان پذیر نیست، بیان کرد: پارک مریم که عملیات احداث آن در فضای یک هزار و ۶۵۰ متر مربعی واقع در منطقه دو شهرداری کرج آغاز شده تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بضاعتی پور اعلام کرد: امسال ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی پارک‌های محله‌ای کرج در نظر گرفته شده که با همین بودجه عملیات بهسازی، بازسازی و تجهیز چند پارک بزرگ نظیر جهان نما و نبوت در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای به ویژه در محلات کم برخوردار را اولویت برنامه های سازمان دانست و اظهار کرد: این سازمان در فضاهایی از شهر کرج اقدام به احداث پارک و بوستان می کند که زمین آن جزو املاک شهرداری و دارای کاربری فضای سبز باشد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱