تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1040075
شنبه - 29 اردیبهشت 1403 - 12:40

دوگانه سوز شدن ۲۷۰۰۰ خودروی عمومی در اصفهان

عبد ا… گیتی منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت:با توجه به تداوم اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، تاکنون بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودروی عمومی از جمله انواع تاکسی و وانت بار در استان اصفهان از این طرح استفاده کرده‌اند.

دوگانه سوز شدن ۲۷۰۰۰ خودروی عمومی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عبد ا… گیتی منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت:با توجه به تداوم اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی، تاکنون بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودروی عمومی از جمله انواع تاکسی و وانت بار در استان اصفهان از این طرح استفاده کرده‌اند.

وی در گفتگو با ربیع افزود: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد .

گیتی منش با اشاره به خدمات رسانی ۳۷۰ جایگاه سوخت و  ۱۶۵ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه  اصفهان اضافه کرد: میزان توزیع سوخت سی‌ان‌جی در تعطیلات نوروزی در استان اصفهان بطور میانگین روزانه یک و نیم میلیون متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشت.

وی ادامه داد: در این زمینه در تامین بنزین نیز در این ایام مشکلی نداشتیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان بیان داشت:

میانگین توزیع نفت گاز برای بخش حمل و نقل در مدت مذکور نیز چهار و نیم میلیون لیتر و نفت گاز غیر حمل و نقل، چهار میلیون لیتر در روز بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: میانگین مصرف روزانه بنزین امسال در این استان در بهار امسال به بیش از هشت میلیون لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه ۷.۵ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در نوروز امسال شاهد افزایش۷ درصدی مصرف بنزین در منطقه اصفهان بودیم.

گیتی منش گفت: میانگین مصرف روزانه بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در این منطقه، به بیش از هشت میلیون لیتر رسید .

وی همچنین به بازدید اخیر خود از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: از پروژه‌های در حال اجرای منطقه اصفهان بازدید کردم ودر این بازدید صمن اشاره به اهمیت این منطقه تدارکاتی در سطح شرکت، بر اجرای پروژه‌های تعریف شده و تکمیل پروژه‌های در حال اجرای منطقه تاکید شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های در حال اجرای منطقه اصفهان با توجه به اهمیت این منطقه تدارکاتی بسیار با اهمیت است.

زهرا زرفشانی